G: Mitä lautasella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli mitä söitte lounaaksi ja mitä syötte kohta päivälliseksi :)

Meillä lounaaksi oli jauhelihapihvejä ja perunamuusia sekä kasviksia.
Päivälliseksi jauhelihapihvejä ja munakasta....

Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
hävettää myöntää että oon syöny useaan otteeseen kipon riisimuroja maidon kera. jääkaappi hivenen tyhjä.

Niin mäkin! :laugh: Just meni neljäs lautasellinen :D

just hyviä. aattelin että iso muropakkaus säilyy pitkää mutta luultavasti ei. toinen mitä syön niin on hapankorput vedellä huuhdeltuna.

En ole kerinnyt syödä vielä kun aamupalaksi paahdetun ruispalan, jossa päällä seesamiöljyä, auringonkukansiemeniä ja kurpitsansiemeniä+kahvia, rasvatonta maitoa+vettä.

Päivälliseksi teen broilerikasviswokkia

söimme ystävän luona lounaaksi jauhelihamureketta, perunoita, salaattia ja porkkanaraastetta.

nyt on mikrossa eilistä keitettyä ohraa, vihanneslisuketta ja paistettua kanan sisäfilettä.

Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
hävettää myöntää että oon syöny useaan otteeseen kipon riisimuroja maidon kera. jääkaappi hivenen tyhjä.

Niin mäkin! :laugh: Just meni neljäs lautasellinen :D

just hyviä. aattelin että iso muropakkaus säilyy pitkää mutta luultavasti ei. toinen mitä syön niin on hapankorput vedellä huuhdeltuna.

Meilläkin tuo perhepakkaus uhkaavasti hupenee... :xmas: Mä taas en hapankorpuista välitä, mutta näkkäriä menis vaikka miten paljon :D

mulla ei oo ikinä ollu niin tyhjä jääkaappi että mä söisin muroja... jännää. Enkä siis millään pahalla enkä arvostellen. Ymmärrän tietenkin että tilanteita on erilaisia ja joskus ei vaikka vaan jaksa lähteä kauppaan :)

Yhteistyössä