G: mitä mieltä olet maahanmuuttajista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
se riippuu paljon miksi on tullut suomeen ja mitä tekee täällä elääkseen

Juuri näin!

Verorahojen lypsämistä ja tuilla keplottelua en hyväksy, enkä rikollista toimintaa.
Töitä tekeviä ja itsensä elättäviä, maan tapoja ja lakeja kunnioittavia vastaan ei ole mitään.

En miekää hyväksy rikollista toimintaa. En hyväksy sitä keltään, en suomalaisilta enkä maahanmuuttajilta. Meillä on laki, jota pitää kaikkien noudattaa. Jos ei noudata niin sitten pitää tuomita Suomen lain mukaan.

Mä hyväksyn ihan todella paljon sen et Jussi Halla-aho muuttaa vaikka pääsiäissaarelle. Tai naurusaarelle, se kuvais sitä paremmin. Aina kuitenkin naurattaa, kun häntä ajattelee. Tai sitten itkettää myötähäpeästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
se riippuu paljon miksi on tullut suomeen ja mitä tekee täällä elääkseen

juurikin näin

Ja korkeasti koulutetuille ei välttämättä anneta töitä.Että jihaa suomalaiset.

Hyväksyn

Juuri tämähän se outo juttu onkii. Joko meillä valitetaan, että maahanmuuttajat elää meijän tuilla tai sitten ne vie meijän työpaikat. Koskaan ikinä mikään ei oo hyvä. On niin helppo syyttää toisen kulttuurin edustajia.

Juuri näin!

Verorahojen lypsämistä ja tuilla keplottelua en hyväksy, enkä rikollista toimintaa.
Töitä tekeviä ja itsensä elättäviä, maan tapoja ja lakeja kunnioittavia vastaan ei ole mitään.

Erittäin samaa mieltä, mutta minä en hyväksy tätä yhtään sen enempää myöskään suomalaisilta.

On asioita, joiden tekemistä en hyväksy. En hyväksy tai ole hyväksymättä kokonaisia ihmisryhmiä sen perusteella missä he ovat sattuneet syntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
kateltiin yhtenä päivänä karttakirjasta sellaista väestötiheyskarttaa...pisti naurattamaan se kuinka vähän pisteitä oli Suomen kohdalla, kun esim. jossain päin Aasiaa pisteitä oli niin paljon, että oli yhtä mustaa vaan

kyllä tänne mahtuu

Ei ole ihan noin yksinkertaista. Tosi on, että täällä sitä lääniä riittää, mutta riittääkö raha peruspalveluihin sun muihin, jos tulijoista suurin osa on turvapaikka/pakolaisstatuksella?

Vastaus ap:n kysymykseen on, että riippuu ihan syystä, miksi maahan on muuttanut.

Samoilla linjoilla jälkimmäisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Juuri näin!

Erittäin samaa mieltä, mutta minä en hyväksy tätä yhtään sen enempää myöskään suomalaisilta.

On asioita, joiden tekemistä en hyväksy. En hyväksy tai ole hyväksymättä kokonaisia ihmisryhmiä sen perusteella missä he ovat sattuneet syntymään.

Tätä mä peesaan :)
Paska on paskaa - ikään, kokoon, ihonväriin, sukupuoleen, uskontoon ja kansalaisuuteen katsomatta.

Oi mikä siunaus meille päivystyksessä töissä olijoille onkaan maahanmuuttajat. Yhdenkään kotimaisen lääkärin tai hoitsun ei tarvitse aattoa päivystää kun ulkomailta töihin tulleet painavat töitä mielellään joulunakin =)

Tottakai hyväksyn maahanmuuttajat, kyllä maapallo tuppaa olemaan aikalailla yhteistä maaperää minun silmissäni. Ja olenhan itsekin ollut vieraassa maassa ilmastopakolaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Tottakai hyväksyn maahanmuuttajat, kyllä maapallo tuppaa olemaan aikalailla yhteistä maaperää minun silmissäni. Ja olenhan itsekin ollut vieraassa maassa ilmastopakolaisena.

Kuten myös :D ja lähdössä taas jos suinkin mahdollista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Kuten myös :D ja lähdössä taas jos suinkin mahdollista :whistle:

Juujuu ja eläkepäivätkin ajattelin viettää lempeässä ilmastossa mieluummin kuin täällä liukastelemassa rollaattorin kanssa.

Suomalaiset ovat äärimmäisen kunnostautuneita juuri tässä ilmasto- ja veropakolaisuudessa.
Eipä kukaan moiti Häkkistä ja Räikköstä kun ohjaavat tulonsa muiden valtioiden kassoihin...jokaisella on oikeus yrittää saada elämästään irti mahdollisimman paljon.
Jos olisin vaikka syntynyt köyhäksi naiseksi Venäjän perukoille ja vaihtoehtoina olisi prostituutio tai aamusta iltaan raataminen surkealla palkalla niin varmasti lähtisin reppu selässä etsimään parempia aikoja =)

Yhteistyössä