G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gallub:
G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee ja muu ruoan hinta laskee..

Hupaisaa suorastaan, että herkkujen hinnannousua kokeillaan ihmisten lihavuuden hillitsemiseksi :D. Mun elämään ei vaikuta, ku en juurikaan karkkia syö. Holhousyhteiskunta jee jee.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tää "läskivero" on vain positiivinen asia

Läskivero? Are you fu**in´kidding me?? :laugh: Läskithän ne vaan karkkia mässää......... :headwall:

No, mitäs ne sitten mässää?? Ai niin, suurin osa läskeistä syö todella vähän ja terveelliisesti, mutta niillä on niin hidas aineenvaihdunta, että ne vaan lihoo ja lihoo.. =)

Vain läskit eivät mässää. On niitä aikamoisia herkkuhiiiriä muissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tää "läskivero" on vain positiivinen asia

Läskivero? Are you fu**in´kidding me?? :laugh: Läskithän ne vaan karkkia mässää......... :headwall:

No, mitäs ne sitten mässää?? Ai niin, suurin osa läskeistä syö todella vähän ja terveelliisesti, mutta niillä on niin hidas aineenvaihdunta, että ne vaan lihoo ja lihoo.. =)

Tää tuleva ex-läski ainaki lihoi ruualla ja lääkkeillä. Et sillee................

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee ja muu ruoan hinta laskee..

Hupaisaa suorastaan, että herkkujen hinnannousua kokeillaan ihmisten lihavuuden hillitsemiseksi :D. Mun elämään ei vaikuta, ku en juurikaan karkkia syö. Holhousyhteiskunta jee jee.

Parempi se kuin että terveelliset ruuat kallistuisi. Kyllä toi ohjaa ihmisiä valintoihin. Kallis herkku jää varmemmin kauppaan kuin halpa.

TOI PILAA SIIS IHA OIKEESTI SUOMEN MAINEEN! ULKOMAILLAKI NAURETAAN! SIT KAIKKI LÄHTEE RUOTSII JA VIROO OSTAA HALPAA KARKKIA....!!! JA LIHOO VIELÄ ENEMMÄ KU PITÄÄ SIELLÄKI SYYÄ SITÄ!!!!!!! se joka ton keksi ei osaa ajatella loogisesti asioita ihmiset lähtee ulkomaille sit...ostaa karkkeja.....ja ostaa isot pakketti autot täytee karkkia .... aika perseestä....mutta ei mun elämään vaikuta :D

Alkuperäinen kirjoittaja JJ:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Parempi se kuin että terveelliset ruuat kallistuisi. Kyllä toi ohjaa ihmisiä valintoihin. Kallis herkku jää varmemmin kauppaan kuin halpa.

Samaa mieltä. Ylipainoiset alkaa olla todellinen ongelma kaikkine sairauksineen ja sitten tehdään jotain läskileikkauksia.

Mun mielestä ei kovin reilua makeisteollisuutta kohtaan. Mitäs jos itelläsi olisi jonkun alan liiketoimintaa ja yhtäkkiä ilmoitettais, että just sun alan alv:ta nostetaan?

Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi pystyä ilman naurettavia lisämaksuja kontrolloimaan herkkujen mässäilyään.

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Mun mielestä ei kovin reilua makeisteollisuutta kohtaan. Mitäs jos itelläsi olisi jonkun alan liiketoimintaa ja yhtäkkiä ilmoitettais, että just sun alan alv:ta nostetaan?

Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi pystyä ilman naurettavia lisämaksuja kontrolloimaan herkkujen mässäilyään.

Eihän sipsien hintaa nosteta ja makeisteollisuuden alvi laskee siinä missä muidenkin. Siihen väliin pistetään vaan makeisveroa, joka on ihan ok, 20 vuodessa namin kulutus on kasvanut suunnattomasti.

Ennemmin viinaveroa alas, kohtuullinen punkunkäyttö jatkaa elinikää.

Pitäisi äitiyspäivärahoja nostaa, jos kerran karkinhintojakin :o Mä oon ollut ihan järkyttynyt, kun irtokarkit on 7.90-8.90e jo marketeissakin. Pitää vissiin alkaa säästämään ruoassa, jotta on enään varaa ostaa karkkia :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Pitäisi äitiyspäivärahoja nostaa, jos kerran karkinhintojakin :o Mä oon ollut ihan järkyttynyt, kun irtokarkit on 7.90-8.90e jo marketeissakin. Pitää vissiin alkaa säästämään ruoassa, jotta on enään varaa ostaa karkkia :ashamed:

Rupea syömään marjoja!

Yhteistyössä