G: Mitä nettikirppiksiä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:))

Vieras
Itse käytän huutista, pikku kammaria, sydänpyllyjä, oman paikkakunnan fb-kirppis ja kaksplussan nettimarkkinat. Joskus aikoinaan käytin suomi24:n kirppispuolta myös mutta se on kamalan hiljentynyt nykyisin. Oman paikkakunnan fb-kirppis ja kaksplussan nettimarkkinat ovat aika uusia tuttavuuksia minulle mutta niistä olen hyvin saanut isompia lastentarvikkeita myytyä.

Huutista sekä Kuopionkirppari.fi - sivua ( Oulussa ja Jyväskylässä on vastaavat omansa). Ennen käytin vauvan ja kaksplussan kirppareita, mutta tultuani huijatuksi ( jäi tavarat ja rahat silletielleen) siirryin edellämainittuihin.

[QUOTE="vieras";27084248]Huutista sekä Kuopionkirppari.fi - sivua ( Oulussa ja Jyväskylässä on vastaavat omansa). Ennen käytin vauvan ja kaksplussan kirppareita, mutta tultuani huijatuksi ( jäi tavarat ja rahat silletielleen) siirryin edellämainittuihin.[/QUOTE]

Tuo kuopionkirppari.fi on kanssa mulla ollut käytössä. Hyvin vähän vaan meille sopivaa löytyy sieltä. Miksiköhän joka kaupungille ei ole omaansa?
Kaksplussalla ei taida olla enää kirpparia? Vauvaa en ole koskaan käyttänyt. Toivottavasti et hävinnyt suuria summia kuitenkaan. Oliko ihan lastenvaatteista kyse?

Yhteistyössä