G: Mitä ruokana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli kookosmaitoon tehtyä jauhelihalkastiketta ja spagettia, sekä sienisalaattia, herkkukurkkuja ja perunasalaattia... Kastike kaavittiin lautaselta namileivällä :p

Nyt aattelin pakata lapsille juustoleivät mukaan ja lähdetään ulos seikkailemaan, tiiä kauan viivytään niin hyvä olla vähän eväitä mukana :)

Uusia perunoita, kermaviilikastiketta, pekoni-herkkusieniä, grillattua kanaa ja makkaraa + salaatit ja yrttivoit. Jälkiruuaksi mansikkakääretorttua kahvin kera.

Possun pihvejä omalla marinadilla
Makkaraa isännälle
Lapselle vatajan nakkeja
Fetasalaattia
Itse tehtyä pottusalaattia
Grilli tomaatteja
Pekonisieniä
Kasvisvartaita
Kasvisnyytti jossa kasviksia maustettuna tulisesti
Savulohta ja kananmunaa

Aika menu mutta pitää jussina syödä :D

Toiset tykkää juua jussina, mutta ite tykkään syödä :p

Possun pihvejä omalla marinadilla
Makkaraa isännälle
Lapselle vatajan nakkeja
Fetasalaattia
Itse tehtyä pottusalaattia
Grilli tomaatteja
Pekonisieniä
Kasvisvartaita
Kasvisnyytti jossa kasviksia maustettuna tulisesti
Savulohta ja kananmunaa

Aika menu mutta pitää jussina syödä :D

Olen tatuoitu jätkä!

Meillä muuttui tän päivän suunnitelmat ja nuoriso tuleekin vasta huomenna saunomaan. Tänään siis söin kermaista lohikeittoa, jossa raaka-aineet oli kesän uutta satoa :p Illalla varmaan heitän braatwursteja grilliin ja syön ne chilisinapin, hapankaalin ja oluen kanssa.

grillailtiin miehen isällä ennenkuin lähdettiin kotiin, pihvejä, uusia perunoita, lohkoperunoita, paprikaa, sipulia, maissia, herkkusieniä ja sitten oli salaattia yms joten ei enää tartte kotona alkaa kokkailee :)

Meillä oli marinettipihvejä,pastaa sienikastikkeella,fetasalaattia ja kurkkusalaattia,leipää.
Juomana maitoa ja vettä.