G: Mitä tahtoisit löytävän kaupasta(jota ei ole myynnissä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse tahtoisin löytää Vettä samallaisesta pakkauksesta, mitä pillimehuja myydään.

Ne olisivat kesällä ja muutenkin lapselle janoon kiva ostaa. Lapsen mielestä se pillillä juominen on hauskaa ja pienelle lapselle mehua en tahdo antaa.
Vettä siis pieniin pakkauksiin myyntiin olisi kiva saada :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse tahtoisin löytää Vettä samallaisesta pakkauksesta, mitä pillimehuja myydään.

Ne olisivat kesällä ja muutenkin lapselle janoon kiva ostaa. Lapsen mielestä se pillillä juominen on hauskaa ja pienelle lapselle mehua en tahdo antaa.

ei mitään järkeä ostaa vettä kaupasta jota saa hanasta, senku pullotat sen veden ja pistät pillin, eipähän tarvi kaupasta mitää vettä ostaa...ei tajua?

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mä osatan pullon missä on se juomakorkki, SE on tosi kova juttu koska äiti juo samanlaisesta

Itse en juo samoista pulloista lapsien kanssa. Isompi juo matkalla pillimehua ja pienempi voisin hyvin juoda vettä samallaisesta pakkauksesta. Kätevä olisi ottaa mukaan ja tarvittaessa ostaa vain pieni määrä vettä(ei isoa pulloa ).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä osatan pullon missä on se juomakorkki, SE on tosi kova juttu koska äiti juo samanlaisesta

Itse en juo samoista pulloista lapsien kanssa. Isompi juo matkalla pillimehua ja pienempi voisin hyvin juoda vettä samallaisesta pakkauksesta. Kätevä olisi ottaa mukaan ja tarvittaessa ostaa vain pieni määrä vettä(ei isoa pulloa ).

Sanottiin et äiti juo samanlaisesta, ei samasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei mitään järkeä ostaa vettä kaupasta jota saa hanasta, senku pullotat sen veden ja pistät pillin, eipähän tarvi kaupasta mitää vettä ostaa...ei tajua?

Tämä on minun mielipide ja tuo sinun. Ostan kyllä vettä mielummin kaupasta, kun limua tai mehua. Aina sitä raanaa ei ole mukana ja janoon ostan mielummin vettä =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Sanottiin et äiti juo samanlaisesta, ei samasta.

Ok, luin ja käsitin väärin :D Sorry.

Juuri tuollaiset pienet pakkaukset ja pillivesi olisi n.vuoden ikäiselle kiva ostaa mukaan.

Kaupoissa myydään sellaisia pieniä pulloja, joista voi imeä pillillä. Ostin pari vuotta sitten meidän pikkuiselle. Oli joku Nalle Puhin kuva pullossa. Nyt tyttö käyttää retkipullona päiväkodissa. Ei ole liian iso tai painava.

Itse kaipaisin sellaista tutkapantaa kissoille, jota nyt käytetään koirilla metsästyksessä.

Kotimaista luomuhunajaa. Se tuntuu hävinneen kuin islantilainen tuhka tuuleen.

Värikkäitä, istuvia vaatteita - niitäkään ei löydy (minulle). Ihan vaikka t-paita, joka ei jää napapaidaksi olisi jees - vaatimuksena siis myös että värivalikoimaa on riittävästi.

Värikkäitä kenkiä isoissa koossa ja tietty sellaisia joissa on mm pehmusteet päkiöissä. Nekin ovat kiven alla.

Semmonen rasia tai kapseli tms, johon saa sopimaan jotain 10-15 vanupuikkoa. Kätevä aukaista ja pysyy kiinni, ei itse aukea. Hirveän hankala reissulle ottaa vanupuikkoja mukaan kun ne tulee aina isoissa pakkauksissa ja meikkilaukkuun haluaisi ottaa muutamia mukaan. Pieneen minigrip-pussiin niitä olen laittanut, muttei ole kovin kätevää.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Semmonen rasia tai kapseli tms, johon saa sopimaan jotain 10-15 vanupuikkoa. Kätevä aukaista ja pysyy kiinni, ei itse aukea. Hirveän hankala reissulle ottaa vanupuikkoja mukaan kun ne tulee aina isoissa pakkauksissa ja meikkilaukkuun haluaisi ottaa muutamia mukaan. Pieneen minigrip-pussiin niitä olen laittanut, muttei ole kovin kätevää.

http://www.clover-usa.com/search?q=chibi&x=0&y=0&t=products
En tiedä, onko tuo riittävän pitkä. Jostain lanka- tai käsityötarvikeliikkeestä voisi löytyä.

Olisi hienoa jos löytyisi oikeata kinkkua, eli sellaista missä on vain lihaa ja suolaa. Ei mitään stabilointiaineita, sokeria, siirappia tai aromivahventeita.

Valmista coleslaw-salaattia olisi myös mukava joskus ostaa.

Kaipaisin vaihtoehtoja peruseineksille. Kevyttä, terveellistä JA halpaa. Noi ei vaan taida mennä käsi kädessä... Mut kiireessä olis kiva joskus kun vois ostaa poppoolle jotain valmista. En voi sietää valmishamppareita yms. vaikka ne ois kyllä tosi halpoja...

Yhteistyössä