G:Mitä tänään ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
just söivät eilistä jauhelihamakaroonilootaa ja iskin vielä puolikkaat kylmät grillimakkarat käteen -tyytyväisiä lapsukaisia :D mua ei oikeesti ruoanlaitto kiinnosta näillä ilmoilla

apetit kermaperunasuikalepussi johon sekaan paistettuajauhelihaa johon oon lisänny alkuvaiheessa pakastesipulipussin ja jauhelihaan mausteita yms. sekaan purkki ruokakermaa ja päälle raastoin juustoa.

ei oo vaikeeta ja meillä tykkää kaikki!

marinoituja kanapihvejä juustoisessa kermakastikkeessa,lisänä salaattia ja keitettyjä kasviksia sekä perunamuusia lapsille ja miehelle eiliseltä jääneet valkosipuliperunat.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Kaalikääryleitä :p

Voi niitä minunkin tekisi mieleni, mutta se vaatiin niin paljon nyperrystä ja valelua ja kääntelyä, ettei minusta nyt ole siihen :D

Minä olen nyt viimeaikoina syönyt kaalikääryleitä aamiaiseksi, lounaaksi ja iltapalaksi. Nyt piisaa vähäks aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja H:
itsellähän aivan tyhjä pää....kertokaas mitä teillä syödään tänään,josko saisin jotain vinkkejä mitä me syötäis...
me haetaan kiinalaisesta safkaa tänään, koska itse ei jaksa kokata.
Mutta esim kesäkeitto on helppo ja maistuu myös kylmänä sitten seuraavana päivänä. Jos sitä sit tekis itse huomenna.

mies ja lapsi syönyt päivällä ite tehtyä lasagnea, illalla syödään koko poppoo itse täytettyjä patonkeja. sisällä kanafileitä, salaatinkastiketta, juustoa, salaattijuttuja mm tomaatti, paprika, kurkku, sipuli, oliivi namskis!!!

Yhteistyössä