G:Mitä teet jos soitat väärään numeroon?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Mä sanon vaan, että "Anteeksi, väärä numero" ja lopetan puhelun.

Tuli vaan mieleen kun aamulla joku soitti mulle ja kovaan ääneen tivasi, että mikset sä xxx vastaa, oletko sä siellä. Sitten kun soittaja vihdoin ymmärsi, etten mä ole se xxx niin löi luurin korvaan. Oli kiva herätä mukavaan puheluun :kieh:

Tietenkin pahoittelen, että anteeksi tuli väärä numero.

Isälleni joku joskus soitti keskellä yötä lankapuhelimeen, siellä oli jonkun vihainen anoppi joka huusi ja solvasi kaikenlaista ja luuli isääni siis vävypojakseen. Ei ymmärtänyt millään, että oli soittanut väärään numeroon. Tivasi vain olevansa hänen anoppinsa ja "kyllä minä tiedän että se olet sinä". Lopulta isäni tokaisi, että "anoppini on ollut kuolleena jo kymmenen vuotta", jolloin vihainen soittaja vihdoin ymmärsi lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Tänä kännykkä aikakautena, kun melkein kaikilla tuo soittajan numero jää näkyviin on varmastikin kannattavampaa sanoa, anteeks väärä numero...

Niin munkin mielestä. Ja on tuo nyt tökeröäkin, että tivaa kovaan ääneen puhelimeen jotain kohtuukiukkuisen kuuloisena eikä sitten edes pahoittele mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Tietenkin pahoittelen, että anteeksi tuli väärä numero.

Isälleni joku joskus soitti keskellä yötä lankapuhelimeen, siellä oli jonkun vihainen anoppi joka huusi ja solvasi kaikenlaista ja luuli isääni siis vävypojakseen. Ei ymmärtänyt millään, että oli soittanut väärään numeroon. Tivasi vain olevansa hänen anoppinsa ja "kyllä minä tiedän että se olet sinä". Lopulta isäni tokaisi, että "anoppini on ollut kuolleena jo kymmenen vuotta", jolloin vihainen soittaja vihdoin ymmärsi lopettaa.

:laugh: Uskomatonta. Kyllä jotkut on.. :headwall:

Yhteistyössä