G. Mitä teillä syödään tänään välipalalla, päivällisellä ja iltapalalla? Mitä söitte aamun aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aamulla kaurapuuroa kevytmaidolla ja maitokahvia mukillinen
lounaaksi reissumihen välissä kaksi naufanlihapihviaä, kaksi paistetua kananmunaa, salaattia ,tomaattia ,salaatinkastiksetta ja ketsuppia, juomaksi kuplavettä

päivällisestä ei vielä tietoa kai iltalianpataa

Aamupalaksi ruisleipää maksamakkaralla ja kurkulla, teetä ja viinimarjamehua.
Lounaaksi näkkileipää päällisin, mehua ja maitoa
Päivälliseksi syödään valkoviinillä höystettyä katkarapuspagettia ja alkupalaksi tomaatti-avokado-salaattia. Jälkkäriksi mustikka-kaura-paistosta ja vaniljavaahtoa.
Iltapalaa tuskin jaksetaan, mutta saunan jälkeen voisi siiderin ottaa ja syödä sipsejä töllön ääressä.

Aamulla jogurttia, maitoa ja allbran-muroja.

Lounas lihakastiketta, peruna-sipulipaistosta (eiliset perunat), porkkanaraastetta ja ananasta.

Välipalaksi (puistossa) Pilttiä "marjaisat palat" ja kaakao-pillijuoma, myös äidille sama setti :)

Päivällinen paistettua broileria ja uunivihanneksia, raejuustoa ja kurkkua.

Illallinen: omenavispipuuro maidon kera

miten te jaksatte syödä noin paljon? lapset ymmärrän tietysti, mutta aikuiset? vai syöttekö hiirulaisen annoksia? jos kerran kolme välipalaa ja kaksi lämmintä ruokaa niin huhhuh, mulla repeis vatsa (ja perse:P)

itse olen syönyt tänään:
rahkaa+turkkilaista+vadelmia, vihreä tee
salin jälkeen iso lasi rasvatonta maitoa
kanafileehampurilainen ja salaattia
kahvia
kaksi ruispalaa päällyksillä ja rahka/turkkilais -sekoitusta ja vadelmia
vettä pitkin päivää

aivan vatsa vieläkin täynnä vaikka neljän aikaan söin tuon leipä-rahka -setin. ja olen kuitenkin tehnyt kovan treenin..

Mulle aamupalaksi maustamatonta jogurttia, mansikoita ja vattuja, tyttö söi "herkkulautasen", jossa pari siivua juustoa, kurkkutikkuja, omenaa, paprikaa ja paahtoleipäkuutioita. Minulla juomana kahvia, tytöllä juotava jogurtti. Mies juo aamuisin vain kahvia, ei syö mitään.

Lounaalla mulla chili-broileri-Reissumies eväsleipä ja vettä sekä puolikas voisilmäpulla. Tyttö oli syönyt eilistä spaghettia ja jauhelihakastiketta, samoin mies.

Välipala mulla Snickerspatukka ja kahvi, kotijoukot olivat syöneet vattupensaat tyhjiksi sekä jätskit.

Päivällinen oli makkarakeittoa, ruisleipää juustolla ja kurkulla. Juoma rasvatonta maitoa.

Iltapala tytöllä vispipuuroa maidolla, puolikas omena ja pieni banaani. Mulle ja miehelle puoliksi pakastepizza. Nyt tulee uni :)

Yhteistyössä