G: Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapset katsovat tv:stä Lazy Townia, sitten takapihalle. Napostelevat samalla auringonkukansiemeniä ja kurpitsansiemeniä.

Minä juon kahvia ja olen koneella.

Mies makuuhuoneessa tekemässä töitä.

Rantakamat pakattuna, minä ja lapset valmiina.
Odotetaan että mies saisi pestyä, paskottua ja puettua että päästään lähtemään päivää viettämään.

Ollaan mökillä, mun piti nopee vastaa yhteen postiin ja kattoo vähän pride aikatauluja mut sit mää tulin palstalle :snotty: Hups.

Lapset haluaa rannalle joten kai tässä pitäisi ahteriansa kohta nostaa.

Melkein 3-v katsoo myyrää, mies leikkii tytyn kanssa, 16 v nukkuu, 14 v heräsi ja kävi kertomassa, että valvoivat koko yön ja vieraita kävi paljon (niin kuin en pitkään tytyn kanssa valvoneena itsekin asiaa tietäisi). Kohta lähdetään yhteen hassuun näyttelyyn.

Ja laajennan Mostarin suuntaan sillä esikoinen on siellä miniäntekeleen kanssa. Heräilevät ja pakkaavat varmaankin, sillä jatkavat tänään jonnekin kohti Kroatiaa.

(v kiukuttelee kun pitäs siivota huoneettaan,isäntä pakkaa kalastustavaroitaan utsjoen reissulleen,1v sylissäni leikkii...Minä rupean pakkailemaan kohta puoliin reissutavaroita muksuille ja itselleni etelä-suomen reissuun huomenna..

töitä hetken koneella, poika pelaa toisella koneella ja isäntä puhuu venäläisen ystävänsä kanssa, kohta puolin aletaan lähteä tivoli seiterään, ja sieltä ehkä sit miun serkun luokse käymään..

Mä lopettelin hommat just ja tulin "aamupalalle". Mies läksi ajoon ja likka katsoo töllöä. Pitäis alkaa pakkaamaan sen kamoja, kun se meinaa lähteä muutamaksi päiväksi pääkaupunkiin hurvittelemaan mun vanhempieni mukana.
Koirut on pihalla jossain.

Mies on ulkona lasten kanssa. Koira makaa eteisessä. Itse istahdin hetkeksi tähän koneelle,just sain murekkeen laitettua uuniin. Koht tiskaamaan ja järjestelemään paikkoja.

Mies vielä aamupalalla, itse odotan, että kauppa aukeaa ja pääsen ruokaostoksille. Poika haahuilee ympäri kämppää ja odottaa sirkukseen pääsyä illalla. Koira nukkumassa jossain päin taloa...

Minä surffaan netissä ja vahdin vieressä kiehuvaa kattilaa jossa on makaronia kiehumassa. Lapset syö jo kanankoipia jotka tuli äsken uunista, kun oli niin kiljuva nälkä. Mies korjaa autotallissa fillariaan.

Kohta lapset päikkäreille, äiti ottamaan aurinkoa ja iltapäivällä koko perheen voimin ruokakauppaan.

Uusimmat

Yhteistyössä