G: Montako makkaraa jaksat syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm. Riippuu päivästä ja makkaran koosta. Joskus menee vaikka koko paketti ihan kevyesti (4makkaraa).
Mutta kun me syödään Vatajan makkaraa, niin alkaa pikku hiljaa tulla jo korvista, nenästä ja silmistä ulos koko körri. :D
Juustoa päälle (jos uunimakkarasta kyse) ja hyvälaatuista sinappia tietty. Juomaksi käy "tissiviski", mehu tai vaan vesi.

[QUOTE="vieras";23567706]Mustaamakkaraa vaikka koko paketin (eli 3 hyvin pitkää pötköä) . Muita makkaroita korkeintaan yhden.[/QUOTE]

Ai niin ja puolukkahillon sekä maidon kera. Tavallinen makkara tulisella sinapilla, kurkkusalaatilla ja maitoa.

Riippuu makkaran koosta ja nälästä,ehkä kaksi menee,ketsupin ja sinapin kera,juomana joko kylmä maito tai tumma olut.

Mikkeliläisen Järvi-Suomen Portin valmistama Kotiteollisuus-grillimakkara tulee myyntiin maaliskuun alussa.

Makkaran reseptiä on luoty yhteistyössä Kotiteollisuuden jäsenten Jouni Hynysen, Janne Hongiston, Jari Sinkkosen ja ennen kaikkea bändin kokin Tuomas Waseniuksen kanssa. Lopputuloksena syntynytty makkaraa kuvaillaan elintarvikkeeksi, josta ei puutu makua tai luonnetta.

- Ajatuksena oli valmistaa tuote, joka sisältäisi 73-prosenttisesti vihaa, mutta koska se ei ollut mahdollista, jouduimme tyytymään lihaan, Kotiteollisuuden basisti Janne Hongisto kuvailee. Hänen mukaansa sekä yhtye että Järvi-Suomen Portti ovat tyytyväisiä lopputulokseen.