G: Montako negaa ennen plussaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hupi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hupi

Vieras
Jos siis olet ensin testannut negaa vaikka olisitkin sillä kierrolla tullut raskaaksi, niin montako kerkesit tehdä ennen kuin se plussa sieltä nasahti? Ja millä kierroilla negat ja plussa? Olitko toiveikas/ varma että raskaana olisit negatestistä huolimatta?

Minulla normikierto 28-30, eka nega kp 22 (eipä ollu yllätys :) ), kp 25 nega (hieman jo toivoin muuta kun kuopuksesta tuli näillä päivillä jo plussa. Nyt kp 26 menossa ja seuraava testi kp 31! Raskausoireet niin vahvat että kyllä luulin eilen jo plussaavani, mutta ei, pyyhettä en kuitenkaan ole kehään heittänyt.. Kahdessa aiemmassa raskaudessani ei ollut oireita ennen plussaa siksi luulin, että nyt jos koskaan..

No mä oon aikamoinen näkemään ne plussat, vaikkei kukaan muu niitä vielä niistä testeistä näkiskään. Eli muut on nähneet negaa minä plussaa ja minä ollut oikeassa. Viimeisimmän raskauden kohdalla esim. näin testissä plussaa (siis kaksi viivaa), mies ei nähnyt kuin yhden ja neuvolan testi oli negaa. Olin ihan sata varma, että oon raskaana ja katsottiin ultrallakin. Neuvolan täti oli vähän epävarma siitäkin ja viimein määräsi verikokeeseen, että saatiin varmuus. No soitti sitten tuloksista ja sanoi, että oikeassa olin, kyllä olen raskaana. Ja tosiaan siis muut näki niissä testeissä negaa, minä pystyin näkemään ne kaksi viivaa. Ja näin on ollut monesti ennenkin ja aina olen ollut oikeassa.