G niinkuin Gallluppi: Mikä on MIEHINEN puolesi tai jos olet mies niin FEMINIININEN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Missä olette esim. miehesi/vaimosi kanssa yhtä, joka ei ole tyypillistä naista tai miestä? Entä puolisosi feminiinen tai miehinen puoli?

Mulla varmaan, etten oikeen osaa tehdä kuin yhtä asiaa kerrallaan tai keskittyä kuin yhteen. Miehellä varmaan vaatetyyli on yksi niistä, tykkää kengistä enemmän kuin minä (mäkin tykkään kyllä), vaatteita ostelis koko ajan erilaista sorttia. Käsilaukkuja ostelee mulle ulkomailta ja täytyy kyl sanoo että osaa asiansa.

Minusta tää on kyllä ihan naisellista, mutta vaihdan itse autoni renkaat ja korjaan kaiken mitä osaan.
Lisäksi olen se perheen sottapytty (kun siitä aina miehiä haukutaan).

Exä aina sano et mä en oo mikään tyypillinen nainen. Yks piirre varmaan sellanen että kun mä sanon jotain niin mä myös tarkotan sitä ja sanon mielipiteeni suoraan. Mun rivien välistä on turha yrittää lukee mitää :D

Miehinen puoleni....no, minä olen tottunut hoitamaan meillä sellaiset asiat kuten digiboxin asentaminen, remontoiminen, tukkeutuneen viemärin aukaisu, verhotankojen kiinnitys jne. jotka joidenkin mielestä on "miesten hommia".

Mä en kyllä keksi itsestäni mitään... paitsi kyllä mä joskus kokoan ikean kaapit itse. Ja ehkä tietokoneista tiedän enemmän, formatoin c: asemia ja asentelen windowsin eri versioita koneelle :D

Mies sen sijaan tykkää laittaitua enemmän kuin moni nainen, se saa oikeasti kulumaan helposti tunnin kun se kokeilee eri vaatteita ja katsoo mikä näyttäis parhaalta. Sitten on sellanen kamala vaatevuori sängyn päällä kun ei se saa niitä vaatteita takasin kaappiin |O Ja hiuksia se laittaa sitten toisen tunnin. mutta en mä valita. :)

mä yleensä asennan kaikki elektronilaitteet mm.digiboksit,kotitetterisarjan ym,ja kyllä myös täällä piereskellään ja röyhtäillään,mies että minä :)
ei välttämättä ole siis mikään miesten juttu,mut meillä minä yleensä hoidan kaikki tietokonejutut,soitan sen avun jos tarttee ja teen mitä neuvotaan(en siis tod ole mikään nörtti,ikävä kyllä),mies ei ymmärrä senkään vertaa.mut autoista en tajua mitään,se on ukon heiniä :)

Yhteistyössä