G: Oletko unelma-ammatissasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karkkinaama

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
1 692
0
36
Ja jos olet, mitä teet työksesi? Ja jos et ole, mitä haluaisit tehdä muuta kuin nykyistä duuniasi? Ite oon hoitoalalla ja joka päivä mietin mitä muuta vois tehdä, en oo vielä keksiny..

En oikein ole varma. Mulla on kaks ammattia, joista toista teen nyt ja toista mietin, että tykkäisinkö sittenkin enempi siitä - joskaan sillä alalla ei just ole mulle töitä.

Tämänhetkinen ammatti (tal.hal.assari/myyntineuvotelija), työssä joka odottaa mammalomilta ja hoitovapailta paluuta, en ole.
Mutta se tod.näk. saa jäädäkin odottelemaan, opiskelen tässä samalla ja toivottavasti on ammatinvaihto edessä kun lopetan kotona lusmuilun. Kotiäitiys tällä hetkellä on myös ihan unelmaa, mutta sitähän ei lasketa ammatiksi?

Tuleva ammattini (Tietokoneohjelmoija) alkaa lupaavasti vaikuttaa unelma-ammatiltani, vaikka aloitin koulun alunperin vaan harrastuksena, että saisin jossain rasittaa päätäni vastapainoksi tälle kotona ololle ja koska se sopi aikatauluihin :D

Tällä hetkellä olen =) . Olen siis kotiäitinä mutta teen keikkaa pari iltaa viikossa omalla alallani. Kotiäitiys ja työn yhdistäminen tällä tavoin tuntuu ihan unelmalta, mutta tilanne ei vaan ole pysyvä. Kuopuksen täyttäessä kolme on viimeistään aika palata kokopäiväisesti työelämään ja se ajatus taas ei tunnukaan niin mukavalta. Haaveissa on opiskella vielä lisää, mutta onko se sitten mahdollista ja koska, jää nähtäväksi.

Tuota noin... työ täyttää täysin mun vaatimukset (paitsi palkan osalta), ala ei ole ollenkaan omani, mutta viihdyn työssäni erittäin hyvin ja voisin kuvitella tekeväni sitä vaikka eläkkeeseen saakka. Eli summa summarum, voin sanoa, että olen unelma-ammatissani.

Yhteistyössä