G:Onko ikkunat jo pesty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MUKSU1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sunnuntaina aloitin, 11 kpl on pestynä ja 6kpl odottaa pesijäänsä....jospa tänään ottaisin ton meitin makkarin joten neljä jäisi enää.....tsemiä siihen puuhaan, ei ole kamalan kivaa musta ainakaan :wave: :wave:

Osa on ulkoa päin ja sisältä. Mutta väli ikkunoita ei...koska noi on niin vanhat ja tiivisteet tosi huonot, etten saa niitä enää takasin kiinni jos ne avaan. Odotan vielä vähän kuivempia säitä.

ajattelin säästää kun laskettu aika on mennyt viikolla yli ja hilirempsis tempasta vauhtia sit jos ei oo lähteny ittekseen :D B) olkoon paskasina siihen asti..

Entinen asukas pesi nuo sisältä just enne kuin muutettiin kuukausi sit ja kaverin teini tulee pesemään ulkopuolet joskus ens viikolla :D Mä en oo ite pessyt ikkunoita vuosiin :xmas:

Nyt on kyllä rahat sen verran tiukalla että joudun itse kaikki pesemään ;)

Keittiön ikkunat olen jo pessyt (ei pystynyt enään katsomaan ulos ilman puistatuksia) , olkkarin vain sisäpuolen. 12 tuplaikkunat + parven ikkunat 4kpl olis...

EI. Vanhat paskat akkunat. Yhdessä on 4x 2 ruutua alhaalla pitkät ja ylhäällä pienet) ja joka akkunasta pitää nostaa 3-4 ruutua pois jotta saa uloimman auki ja sitten roikkua aina toisesta pesemään toinen ja samaten yläikkunoissa.
Eli en ala siihe rumbaan rv 35+5 ja vuodelepo:)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä en ole ikinä pessyt ikkunoita...enkä taida pestäkään.
Kenetköhän tällä kertaa nakittaisin siihen hommaan :whistle:

teini-ikäinen alituisessa rahapulassa oleva sisko on aika hyvä.

Mulla on vaan helvetin hyvin toimeentuleva isoveli että tuskin sitä saan :D

Oliskohan kaupan seinällä jotain ilmoituksia ja mitäköhän kustantaa, olisi ihan kivaa sponsoroida joitakin reippaita nuoria, en ole edes kauhean nipo työn laadusta..kunhan pahimmat paskat lähtee :whistle:

Yhteistyössä