G. Onko mies pettänyt sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "no niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"no niin"

Vieras
Onko mies pettänyt sinua?
Miten? Miten asia tuli ilmi? Miten epäilit/epäilitkö että mies pettää? Pettämisen tuntomerkit? Millainen mies muuten oli, tuntuiko oikein luotettavalta ja rehdiltä?

Kysyn tätä koska itselläni on rehellinen mies, yksi juttu kuitenkin on, mies epäilee minua koko ajan...
Aloinkin itse epäillä häntä :( Mies ei ikinä ole valehdellut ja tuntuu niin rehdiltä että en voisi uskoa että hän pettäisi mutta miksi epäillä minua...:(

G. Onko mies pettänyt sinua?

Onko mies pettänyt sinua?
- On pettänyt. Suhteemme alkuvaiheessa, emme vielä asuneet yhdessä.

Miten? Hänellä oli kuukausien suhde, kaksoiselämä toisen naisen kanssa.

Miten asia tuli ilmi? Hän jätti facebookkinsa auki ja löysin sieltä kiihkeää viestienvaihtoa useiden kuukausien ajalta.

Miten epäilit/epäilitkö että mies pettää? Epäilin kokoajan. Mies on silmiinpistävän komea, supliikki, hyvä suustaan, pukeutuu hyvin. Hyvässä näkyvässä ammatissa. Hyvä auto ja kaunis koti.. Vientiä riittäisi.

Pettämisen tuntomerkit? Oli seksuaalisesti latautunut oikeastaan KOKOAJAN, piilotteli puhelintaan, puhelimessa suojakoodit, hänelle soitteli ihme numerot (oli tallentanut tämän ko naisen toisella nimellä)

Millainen mies muuten oli, tuntuiko oikein luotettavalta ja rehdiltä? Ei oikestaan, mutta olen tajunnut sen vasta myöhemmin. Olin silloin niin hullaantunut, etten tajunnut etten ole ainut nainen hänelle.. enkä tuntenut miestäni miten ihana hän voi olla rehellisenä ja uskollisena..

Tätänykyä olemme onnellisempia kuin koskaan <3

Edellisessä suhteessa kävi juuri näin, mies itse petti kuukausia ja kyttäsi sitten mun perään. Tarkisti puhelimen viestit/puhelut, tietokoneelta etsi muka johtolankoja. kaikki tämä tietysti salassa multa. kun huomasin kyttäämisen niin jäikin mies itse teosta kiinni.

Mieheni on pettänyt minua kerran. Asia tuli ilmi heti seuraavana päivänä eli en ehtinyt epäillä mitään. Mutta mieheni on sellainen, josta kukaan ei olisi koskaan sitä uskonut. En myöskään minä ja kaikkein vähiten hän itse. Ei ole oikein osannut antaa itselleen anteeksi sitä tekoa. Ei hyväksy pettämistä eikä sitä, että jostain syystä itse ajautui lopulta siihen. Avioliittomme on nyttemmin kriisissä, osittain pettämisestä johtuen mutta lähinnä syyt on muualla. En kuitenkaan epäile, että mies enää koskaan pettäisi.

no siis sori, voittehan te tulla sanomaan tänne että ei mies ole pettänyt, mutta kun sori se nyt ei vaan kiinnosta minua vaan haen nyt ihmisiä joiden miehet ovat pettäneet...ei pahalla :)

[QUOTE="grey";22127985]On henkisellä tasolla, eli on ollut ihastunut.[/QUOTE]

Ootteko keskustelleet siitä, että ihastuminen toiseen on pettämistä? Meillä toiseen ihastuminen nimittäin ei ole pettämistä...

Kännykkä on aika hyvä paljastaja pettämisen suhteen. Ja toki sitä muutenkin huomasi miehen käytöksessä muutosta. Ilmeet, eleet jne...

Tosin en nyt tarkoita vain jotain yhden illan pettämistä, vaan pitempää suhdetta.

Yhden illan suhteet selvisi mulle aikanaan tahattomista lipsautuksista. Ja siitä, kun epäili mua (vaikka minä en pettänyt tosiaankaan). Ajatteli kai, että kaikki toimivat samanlailla kuin hän.

Tosin pitää ottaa huomioon myös, että jotkut vaan ovat epävarmoja itsestään ja epäilevät sen takia.

Ja itse puhuin kahdesta eri miehestä. En toki jäänyt katselemaan sitä yhden illan suhteiden miestäkään.

Yhteistyössä