G: Onko muita "epänormaaleja" joita ei vaivaa vauvakuume pätkääkään? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo

Vieras
En tiiä mikä siinä on, mut mua ei kiinnosta pätkääkään (toisten) vauvat ja pienet lapset. Jos bussissa on huutavia kakaroita niin tulee sellainen olo, että ei hemmetti...onneks mulla on nuo ajat ohi :) Elämä on jo niin mukavaa ja helppoa isojen lasten kanssa...onko muita samoin tuntevia???

mul o lapset 2v5kk ja vajaa 5v ja ihan niitten ansiota osittain ettei mulla oo vauvakuumetta eikä tuu =) pääsyy kuitenki taitaa olla tää epäily kohdunkaula syövästä =(

et sä mun mielestäni mitenkään outo ole. sullahan on jo lapsia ja elämäntilanteesi on ilmeisesti sellainen ettei siihen vauva enää sopisi. ihan normaalia mun mielestä. mulla taas on pieniä lapsia vaikka ikää onkin jo 40. en koe vauva kuumetta enää itsekään, onhan mulla kolme alle kouluikäistä lasta plus yksi murkkuikäinen. mutta voipi olla että tässä odotellaan vielä iltatähteä, sellainen olo mulla vaan on. no saapi tuo tulla jos on tullakseen, vaikken sitä tilannutkaan... ;)

:wave: :wave: Mulla ei ole koskaan ollut sitä nk vauvakuumetta. Tosin mua ei ärsytä muiden lapset bussissa, mutta silti olen helpottunut siitä, että omat lapseni ovat jo aikuisia.

Ei todellakaan oo vauvakuumetta. Tuskin tuleekaan. Koskaan en ole erityisemmin välittänyt muiden vauvoista tai lapsista, persoonina tietty mutta siis kaupungilla vastaantulleet vauvat ym. on olleet mulle ihan yhtä tyhjän kanssa.

Ja, no, onhan mulla tässä nää 1v2kk ja 1,5kk vanhat lapset jotka omalta osaltaan varmastikin vaikuttaa :D Ekan lapsen jälkeen tuli vauvakuume jo 2 viikkoa synnytyksestä.... Ehkäpä elämäni ainoa vauvakuume. Sekin on nyt sitten podettu, uudestaan en tarvitse enää kuumeilua :)

Mä luulin vuosia, että tuun aina kärsimään kroonisesta vauvakuumeesta. Muutaman lapsen tossa tein ja ONNEKS se kuume ei enää kuopuksen jälkeen oo tullut, huh! Nyt lapset jo melko isoja ja helppoja, oon niin iloinen kun ei tarvii enää koskaan siihen vauvatouhuun ryhtyä, musta on tullut itsekäs :)

ei oo ei kiitos mutta mun lapset on todellakin tehty ja sillä selvä

just yks päivä yritettiin syödä lounasta ja toi kuopus kilju lattialla niin tokasin miehelle et nauhotetaan tota ja jos jommallekummalle tulee heikko hetki niin ei muuta kun nauha soimaan taustalle kun syödään :laugh:

Hep! Ei mulla koskaan ole oikeastaan mitään kovaa vauvakuumetta ollutkaan, ja nyt raskaaksi tuleminen olisi lähinnä maailmanloppu. Omat lapset 5- ja 8-vuotiaat, ei kiitos vauvoja enää mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
et sä mun mielestäni mitenkään outo ole. sullahan on jo lapsia ja elämäntilanteesi on ilmeisesti sellainen ettei siihen vauva enää sopisi. ihan normaalia mun mielestä. mulla taas on pieniä lapsia vaikka ikää onkin jo 40. en koe vauva kuumetta enää itsekään, onhan mulla kolme alle kouluikäistä lasta plus yksi murkkuikäinen. mutta voipi olla että tässä odotellaan vielä iltatähteä, sellainen olo mulla vaan on. no saapi tuo tulla jos on tullakseen, vaikken sitä tilannutkaan... ;)

No mut just tota mä tarkoitin ...;) Mulla on sellainen olo, etten todellakaan haluais enää lapsia. Ajatuskin iltatähdestä...juu ei kiitos:) Aika monella kuitenkin tuntuu olevan haikeutta vauva-ajan perään, itselläni ei ole koskaan ollut. Pienet on suloisia omalla tavallaan, mut en haluais enää meille.

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
ei oo ei kiitos mutta mun lapset on todellakin tehty ja sillä selvä

just yks päivä yritettiin syödä lounasta ja toi kuopus kilju lattialla niin tokasin miehelle et nauhotetaan tota ja jos jommallekummalle tulee heikko hetki niin ei muuta kun nauha soimaan taustalle kun syödään :laugh:

Tämä oli hyvä!!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Ai et tilannu?= Oletko kuullu ehkäisystä?????

Mulla ei parikymppisenä ja muutama vuosi siitä eteenpäin ollut yhtään minkäänlaista vauvakuumetta, mutta kun 30 ikävuotta alkoi lähestymään niin kyllä vaan tilanne muuttui! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei parikymppisenä ja muutama vuosi siitä eteenpäin ollut yhtään minkäänlaista vauvakuumetta, mutta kun 30 ikävuotta alkoi lähestymään niin kyllä vaan tilanne muuttui! :D

Meillä lapsiluku täynnä (3), ikääkin jo 34v. Mies on käynyt vasektomiassa, joten kyllä tätä asiaa on mietitty :)

No ei vaivaa, tykkään kyllä vauvoista vaan noissa omissa kahdessa on niin paljon jo hommaa että en jaksais kolmatta tähän rumbaan. Saattaapa olla etten enää vauvakuumeile koskaan, oon vähän aatellu että nuo kaks riittäisi ihan hyvin mulle. =)

Yhteistyössä