Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:ok, mä olen outolintu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:En käsitä ihmisiä jotka haluaa esim. iltatähden ja aloittaa kaiken taas alusta.
Juuri siksi teimmekin lapset putkeen, samaan syssyyn yövalvomiset ja kaikki! =)
no minä halusin 2 iltatähteä, kypy kypy. ei tämä mitään alusta aloittamista ole, jännä asenne teillä. eikä meillä kukaan ole valvottanut tai mitään. isommat hoitaa kivasti pieniä, ni me päästään miehen kanssa välillä konsertteihin yms.
No jännä asenne sullakin! Tottakai vauva-aika alkaa alusta kun uusi vauva tulee. Ja kyllä pientä vauvaa pitää yölläkin syöttää. Mutta hatunnosto sinulle, minä en enää jaksaisi "aloittaa alusta" kun lapset olisivat jo isoja. =)
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Meilläkin on 3 lasta suht pienillä ikäeroilla. Kiva kun ovat kasvaneet yhdessä, samat intressit jne. Olis pelkkää hulluutta aloittaa vauva-jutut uudestaan, onneksi mies on samaa mieltäJa nyt en tarkoita, että kaikkien pitäisi tehdä samoin. Puhun itsestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minäkin tunnen olevani outo, kun haluaisin toisen lapsen, mutta en vauvaa. Tuollainen kaksivuotias kelpaisi jo oikein mainiosti...
Kaikki aina toitottavat että on vauvakuume ja kuinka ihania vauvat ovat ja minä en vaan ymmärrä. Outo siis täälläkin, kai.
Jee, kohtalotoveri![]()
Mulla myös juuri näin. Paitsi, että meillä nyt on se toinen vauva tulossa... kai siitä vauva-ajasta taas jotenkin selviää??
Sama juttu. Muiden lapset on ihan ok, mutta itselleni en enää pikkuväkeä haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et ole..täällä on samat ajatukset..tykkään kyllä vauvoista ja pienistä muksuista, mutta itselleni en niitä enää halua
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Itelläni on lapsia, mutta kaikki on jo koululaisia. Olen huomannut etten jaksa enää yhtään huutavia leikki-ikäisiä, enkä itkeviä vauvoja (yleisillä paikoilla).
Juuri tänään ajattelin bussissa, kun siellä oli äitejä lapsineen tuplahyökkäysvaunuilla, että onneks nuo ajat on ohi!! Mä en jaksais enää, nautin suunnattomasti lisääntyneestä oamsta ajasta ja isommista lapsista joiden kanssa voi tehdä jo kaikkea kivaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Itelläni on lapsia, mutta kaikki on jo koululaisia. Olen huomannut etten jaksa enää yhtään huutavia leikki-ikäisiä, enkä itkeviä vauvoja (yleisillä paikoilla).
Juuri tänään ajattelin bussissa, kun siellä oli äitejä lapsineen tuplahyökkäysvaunuilla, että onneks nuo ajat on ohi!! Mä en jaksais enää, nautin suunnattomasti lisääntyneestä oamsta ajasta ja isommista lapsista joiden kanssa voi tehdä jo kaikkea kivaa...![]()
Mä ajattelin pitkään kans noin. Nyt mulla on kaksi koululaista ja syli tyhjänä. Vauva olis taas ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minäkin tunnen olevani outo, kun haluaisin toisen lapsen, mutta en vauvaa. Tuollainen kaksivuotias kelpaisi jo oikein mainiosti...
Kaikki aina toitottavat että on vauvakuume ja kuinka ihania vauvat ovat ja minä en vaan ymmärrä. Outo siis täälläkin, kai.
Jee, kohtalotoveri![]()