Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
Ai pitääks mun olla tunti mätkimättä?!?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
![]()
No mitäpä luulet |O |O Koukutuin tohon sanapeliin.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
![]()
Mitä te pelaatte?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vartooja paa käet kattoon tunniks, et saan pelata rauhassa |O
![]()
No mitäpä luulet |O |O Koukutuin tohon sanapeliin.. :ashamed:
No okei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olisin facebookissa, olisi montakin jotka haluaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olisin facebookissa, olisi montakin jotka haluaisin.
Sun pitää tulla sinne. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olisin facebookissa, olisi montakin jotka haluaisin.
harkinnassa yhä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos olisin facebookissa, olisi montakin jotka haluaisin.
harkinnassa yhä.![]()
![]()