G: Onko sinulla AJOKORTTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kortti... ja tavallaan autokin. Rassukka vähän nyrjäytti jonkin oleellisen osan ja veto katosi. Ei täällä periferiassa helpolla pärjäisi ilman autoa. Korttihan on sivuseikka. ;)

On ollut vuodesta 84 ja sen jälkeen oon ajanut autoa lähes joka päivä. Ajan työkseni taksia ja vapaa-ajalla kyyditsen neljää lasta ympäri kaupunkia. En vaan mitenkään tulisi toimeen ilman korttia vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.

Enkä taida tuntea ketään aikuista jolla ei olisi korttia.

Mä en koe sitä hankalana. Yleensä liikun julkisella vain töihin. Kaikki palvelut ovat tässä lähellä. Eikä mulla ole edes varaa pitää autoa vaikka oliski kortti.

Ei minustakaan ole hankalaa jos on vain kaupungin sisällä olevaa liikkumista. Mutta jos haluaisin lähteä vaikka Alahärmän Powerparkiin, niin kyllä sinne on hankalampi ja inhottavampi mennä julkisilla kulkuvälineillä. Linja-autoilla ja junilla kulkiessa on aina sidottu niihin aikatauluihin, minnekään ei voi noin vain poiketa oman aikataulun mukaan.

Ja jos olisi ajokortti, niin voisi lainata tai vuokrata auton jos haluaisi lähteä esimerkiksi kiertelemään Suomea autolla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä