G: Onko sulla ollut tänään hyvä vai huono päivä? Ja miks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Itsellä huonosti nukutun yön jälken huono päivä. Oon aina väsyneenä kiukkunen ja sitte kun ajattelin piristää itseäni lähtemällä ostamaan kenkiä niin kauppareissu oli kaikkea muuta kuin antoisa kahden kiukuttelevan lapsen kanssa ja sopivat kengätkin jäi löytymättä.

Kumma muuten että noin kirjoitettuna ei tää päivä kuulostaa yhtään niin pahlat kuin se oli B)

Huono päivä, jompikumpi pää koko päivän pöntössä jo viime yöstä lähtien. Koko kroppa maitohapoilla ja tietenkin mies töissä joten himpun verran tarvisi käyttää luovuutta, että sai kaikki lasten asiat hoiettua. Kyllä oli helpottunut olo, kun se vihdoin tuli, mies meinaa. Sen jälkeen on saanutkin olla vessassa rauhassa.

Huono päivä, tuntuu et koko päivä meni ihan johonkin huuhaa juttuun ei oikeastaan mitään saanut aikaseks. Toinen puoli poskesta on kipeä ja päätä särkee (helvetin viisaudenhampaat). ja sitten vielä ne hemmetin murkut oli löytäneet tiensä mun tomusokeri pakettiin :headwall: sitten tähän ei enää tarttekkaan kun yhden väsyneen uhmiksen pyörimään (joka onneksi nukahti sitten lopulta)

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
mulla oli eilen ja tänää huono pvä :kieh: menkat ja turvoksissa koko akka..tuntuu että olis lihonu 20kg :whistle: no jospa olo paranee ku rättipäivät on takanapäin...

Mun huonoa päivääni on entisestään pilannut myös tuo, että on menkat alkamassa. Mä oon silloin aina tosi äreä ja mieli maassa eli hyvä yhtälö kun vielä väsynyt sen lisäksi eli ei päivä olis hyvin voinut mennäkään ;)

Ei mikään kummonen päivä ole ollut.
-Loukkasin lonkkani ja olen päivitellyt kipuja ja klinkannut menemään.
-Pää on kipeenä maalaamisesta
-Pelkään että olen raskaana, menkkoja ei kuulu enkä tiedä mitä teen jos +tulee...
-Tylsä ilma ollut koko päivän

Yhteistyössä