V
vertaa
Vieras
paljonko sinulla ja miehelläsi on velkaa yhteensä jos lasketaan kaikki mahdolliset velat yhteen (asuntolaina, autolaina yms..)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:13 000 ekee noin. Siinä asunto (omakotitalo) ja auto (vuoden 2004) + mun 130 euron ellos.
Alkuperäinen kirjoittaja .:0? mut asuntolainaa myönnetty 57 000?, jota kohta pitää nostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:asuntolainaa 90 0000
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:13 000 ekee noin. Siinä asunto (omakotitalo) ja auto (vuoden 2004) + mun 130 euron ellos.
hmm... paljonko on alkujaan ollut talolaina? aattelin kun on noin pieni?
Paaaljon enemmän,mutta tässä vaiheessa voi kiittää isää ja isomummua perinnöstä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:13 000 ekee noin. Siinä asunto (omakotitalo) ja auto (vuoden 2004) + mun 130 euron ellos.
hmm... paljonko on alkujaan ollut talolaina? aattelin kun on noin pieni?
Paaaljon enemmän,mutta tässä vaiheessa voi kiittää isää ja isomummua perinnöstä![]()
Hui kamala, kiittää isää perinnöstä, mä en oo koskaan osannu nauttia siitä osuudesta, ikävä on edelleen suuri ja hymynaamaa en ainakaan laittais.