G: Paljonko tilillesi tulee rahaa/kk Ja paljonko henkilökohtasiin menoihin menee rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja tähän siis ei lasketa ruokaa yms. mitä koko perhe syö vaan vaatteet,tupakka,meikit alkoholi ja kaikki mikä menee vaan sinuun.
Paljonko on noin kk summa mitä käytät itseesi?
Minulla tilille tulee noin 1900? ja itseeni laitan noin 200? per kk

Mun tulot on tällä hetkellä 1650? brutto ja elätän koko perhettä (2 aikuista, 1 lapsi, koira). Omiin menoihin menee n. 70snt/arkipäivä = hiilihapotettu vesi maulla tai ilman.

mun tilille tulee kuussa noin 2500e rahaa ja tästä menee omiin menoihin noin 0-200e joskus ei yhtään ja jos on vähemmän laskuja niin sillon voi mennä 200euroakin.

Mulle tulee n. 700e/kk (äitiysraha ja lapsilisät) itseeni käytän ehkä 20-30e/kk. En polta, eli satunnaisiin meikkiostoihin, lehden tilaamiseen jne. Vaatteita ostan tositosi harvoin.

keskimäärin kai 3000e summa vaihtelee. ruoka, asuminen ja lapsen osuus vie kai siitä tonnin keskimäärin, joskus toki enemmän. Loput jää itselleni. Tietty siitä pitää sijoittaa osa, mm asuntolainaani... Heh.

Tässä kuussa olen puhtaasti omiin juttuihin käytänyt ainakin 1500e, mutta budjetti ei kyllä pidä.

Yhteistyössä