G: Paras grillimakkara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Ja millä mausteilla?

Atrilli tällä hetkellä, mutta testit vielä käynnissä ja mausteiksi sinappi, ketsuppi, sipuli ja kurkkusalaatti :p

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";23738938]Ehdottomasti Vatajan jauhoton, maidoton, lisäaineeton täyslihamakkara. Kaikki muut on jauhoisia E621 lisäaineessa pyöritettyjä mauttomia pötköjä.[/QUOTE]

Samaa mieltä!! Eihän niitä jauhopötkylöitä voi edes makkaraksi kutsua!!

Mulla se lihapitoisuus merkkaa- hyviä on sellaset yli 90% lihaa sisältävät, mut syön kyllä 80% jos ei muuta ole. Ns. jauhomakkaroihin en koske pitkällätikullakaan. Makkaran kanssa on oltava uusiaperunoita ja fetasalaattia, ja niin auran sinappia :p

Hiillosmakkara on aivan superia gillillä tai nuotiolla paistettuna.
Mutta voi voi kun se on niin järjettömän epäterveellistä, että ehkä kerran kesässä sitä.
Muulloin Vatajan grillimakkaraa, mikä taas on ihan mielettömän rasvaista. :p

Itse tehdyt hirvi- ja peuramakkarat. Oon käyttänyt erilaisia mausteyhdistelmiä mut parhaita on savujuusto-peura ja chili-hirvi. Tosin tuo perinteisempikin versio jossa suppilovahveroita on kanssa jees.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin!;23739198:
Kuulostaa herkulliselta!

Just itseasiass kattelen uusia reseptejä kun tarttis varmaan kesän makkarat pyöräyttää... Hirmuisesti tekis mieli vähän savustaa - vaan en tiedä millaista siitä tulee. Ei kai se auta kun testata.

Lihaisat makkarat.
Linkki makkaroiden lihapitoisuuksista: http://www.mtv3.fi/makuja/ajankohtaista.shtml?1322584
Mm. hk:n kevyt sininen lenkki, lihapitoisuus 0%! Ja hk camping juustossa 10%.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23739678]:p¤

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Juu niin on :)
En kauheesti makkaraa syö mut kyl se on pari mustaks grillattuu atrillia kesäs pakko syödä :)

Uusimmat

Yhteistyössä