Hae Anna.fi-sivustolta

G: Paras kauneuslöytösi v. 2008?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä kartoitus, 30.12.2008.

1. Made fore me Vierailija

Mschic'in Liquid Powder- tuote, joka estää ihon kiiltelyä. Taputellaan kohtiin, jotka alkavat kiillellä, valmiin meikin päälle. Toimii!

2. Elli 33v. Vierailija

Olen tuhlannut älyttömiä määriä rahaa kosmetiikkaan ja pitkään aikaan en ole löytänyt mitään sellaista joka täyttäisi kriteerit, kunnes törmäsin erääseen kuorinta-aineeseen:

Yves Saint Laurentin rakeeton kuorinta nimeltä Instant Pur Natural Action Exfoliator Granule-Free.

Minulla on sekaiho, kesällä rasvoittuu ja talvella kuivuu. Luulin tarvitsevani jotain voimakkaampaa ja kuorivampaa, mutta tämä on täydellinen! Käytetään kasvoille naamion tapaan eikä hierota ja ärsytetä ihon pintaa rasvoittumaan tai vaihtoehtoisesti kuivumaan liikaa.
    Myös erittäin kuivaihoinen ystävätär käyttää tätä ja on tyytyväinen. Ihosta tulee tasaisen värinen, kuulas, hehkuva ja terveen näköinen.

3. Iätön Vierailija

YSL:n rakeeton kuorinta (sitä suositeltiin minulle tällä saitilla!), sekä Body Shopin paperipuuteri. En tajua, miksi en ole aikaisemmin alkanut käyttää sitä!

4. Body Shopin paperipuuteri muuten hakkaa Macin, Chanelin ja Shiseidon paperipuuterit mennen tullen.

5. em ei-kirj. Vierailija

Lumenen kevyesti päivettävä kasvovoide. Aivan mahtava tuote kalpealle iholleni.

6. Ms.Hauschka Vierailija

Dr.Hauschka puhdistusvoide ja special kasvovesi. Ikinä ei oo rasvaisuuteen ja aikuisiän akneen taipuvainen ihoni ollut näin hyvässä kunnossa. En enää kokeile muuta. Kiitos kampaajalleni joka suositteli tuotteita :)

7. sasae ei kirj Vierailija

Olen samaa mieltä. Olen käyttänyt näitä BSn paperipuutereita jo vuosia.

8. viiskymppinen Vierailija

Clarinsin silmämeikin pohjuste Instant Light Eye Perfecting Base. Se oli Glorian vuoden parhaat 2007 -listalla.

9. tinkijä Vierailija

Ostin minäkin Clarinsin silmämeikin pohjustimen, mutta valitettavasti se on huonompi kuin Lumenen vastaava tuote. Lumenen tuote ei ole tietääkseni vieläkään "pumppupuikossa" vaan putkilossa, mutta se pitää paremmin eikä kerrostu silmäluomen poimujen väliin. Viisikympppinen ole minäkin ja pohjustusaineen päälle laitan myös kevyesti irtopuuteria. Mutta kun luomet ovat hieman laskeutuneet, niin Clarins ei minulla toiminut kuten toimii Lumene.
    Ja edelleenkin Lumene taitaa olla 12 eur kun Clarins on noin 20 eur.

10. Paras kauneuslöytö on ollut jo 8 vuotta Cliniquen Total Turnaround cream, joka uudistaa ihon öisin, poistaa rypyt, hävittää mustapäät ja valkopäät ja tasoittaa ihon sävyn. Käytän 4-5 krt viikossa (öisin).

11. em Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja minä kun sain Turnaroundista näppylöitä... Jotkut Cliniquen voiteet sopivat iholleni, mutta tämä jäi täysin käyttämättä.

12. Lunar** Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minun paras kauneuslöytöni vuonna 2008 oli ehdottomasti EDM:n mineraalimeikit. Toinen hyvä löytö oli Tigin Fast Fixx, hiuksiin jätettävä hoitoaine.

13. kla_fira Vierailija

Mineraalimeikit! Youngbloodin meikkivoide ja The Body Shop Nature´s Minerals poskipuna. <3

14. nappo Vierailija

Itselläni useita: "svartskofin" hopea-samppoo ja hoitis, vishyn ogigo -rasva, gosh'in sivellin, make-up-storen luomis, YSL:n volume -ripsari (mah-ta-va!!), bonacuren latvahoito ja vivedan (?) kristallidödö. Hyviä löytöjä ja kaikki vuoden sisällä! Parasta meikkipuuteria koetin uutterasti myös löytää mutten onnistunut..

15. nappo Vierailija

.. siis vishyn Oligo 25 -rasva..

16. VVV Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mineraalimeikit! Tosin olen kokeillut vasta yhtä sarjaa, eli EDM:ää.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri