O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 23.08.2011 #1 Tällä hetkellä mun mielestä koiran tekarit =) Olen tatuoitu jätkä!
har mi Aktiivinen jäsen 10.08.2010 3 569 1 36 23.08.2011 #2 Se Finnmatkojen mainos jossa mukavan näköinen tyttö kirmailee vähissä vaatteissa.
H "haha" Vieras 23.08.2011 #3 noo, DNA Welho:n tää uusi, ''DNA Welho on saapunut valtakuntaan''-mainos on mun mielestä hyvin tehty Ja myös Saunalahden ''Laamaaja''- mainos, missä mainostetaan ''kauhuelokuvaa'', luulin oikeasti että olisi tullut taas joku uus kauhuleffa, mut ei
noo, DNA Welho:n tää uusi, ''DNA Welho on saapunut valtakuntaan''-mainos on mun mielestä hyvin tehty Ja myös Saunalahden ''Laamaaja''- mainos, missä mainostetaan ''kauhuelokuvaa'', luulin oikeasti että olisi tullut taas joku uus kauhuleffa, mut ei
V "vieras" Vieras 23.08.2011 #5 Paha sanoa kun en katso mainoksia. Joko vaihdan kanavaa tai laitan äänet pois ja teen muuta sen aikaa.
Paha sanoa kun en katso mainoksia. Joko vaihdan kanavaa tai laitan äänet pois ja teen muuta sen aikaa.