G-PISTE ---- Nautinto nainen/mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissLucy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissLucy

Uusi jäsen
04.08.2005
26
0
1
G-piste.

Naisella ja miehellä sijaitse hieman eri paikoissa.
Kertokaa kokemuksia g-pisteeseen liittysen,sen etsimiseen,löytämiseen ja nautintoon...

G-PISTE ORKKU on paras ... ja kestää...kauemmin..
ja mitä muuta ..? Kokemuksia yleensä ,kiinnostaisi tietää miten muut sen kokee

=) =) =)

Mun pisin on tapahtunut ihan pelkillä rintojen hyväilyllä! Tuntui että miten se voi edes sillä tavalla alkaa ja sitten se tuntui aivan loputtomalta...

En usko tuohon miesten peräaukko-orgasmiin. Homojen hommaa.

Naisten g-pisteen olemassa oloa ei ole todistettu...Ja miehellä on eturauhanen,jonka kutittelu peräaukon kautta saattaa tuntua hyvältä,riippuen kai miehestä.Kaikki orgasmiin tarvittavat hermot sijaitsevat klitoriksen lähellä,tai klitoriksessa.Tosin on havaittu että naisilla on herkempi kohta emättimessä,joka aiheuttaa nautintoa.
Itse tarvitsen aina "ärsytystä" klitoriksen tienoolla,että yleensä saan orkun.

Mulla ainaki on sellanen herkkä kohta emättimes,etuseinämäs ja "toimii" kun ratsastan eli oon miehen päällä ja sieltä lähtee kyl sellanen tykki et oksat pois et kyl siihen uskon et siel selllanen piste on!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 16:40 Metsis kirjoitti:
Naisten g-pisteen olemassa oloa ei ole todistettu...Ja miehellä on eturauhanen,jonka kutittelu peräaukon kautta saattaa tuntua hyvältä,riippuen kai miehestä.Kaikki orgasmiin tarvittavat hermot sijaitsevat klitoriksen lähellä,tai klitoriksessa.Tosin on havaittu että naisilla on herkempi kohta emättimessä,joka aiheuttaa nautintoa.
Itse tarvitsen aina "ärsytystä" klitoriksen tienoolla,että yleensä saan orkun.

Ensin sanot, ettei oo todistettu, mutta sitten kerrot, että on herkempi kohta. :D Kai se ihan sama on mitä sanoo G-pisteeksi, vaikka kyynärpäätään, jos siitä saa hyvänolontunnetta

Ei kai sitä moni mies jaksa omaa peräaukkoaan antaa tutkikseltavakaksi. Kyllä Itse olen onnistut tuossa g-piste orgasmissa naiselle samalla saanut nesteen lentämään lakanoille.

Upeaa! Nauttikaa naiset!

Helpointen löytää kun nuolee meilkein huipulle ja sitten sormin tunnustelee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 14:10 juho kirjoitti:
Ei kai sitä moni mies jaksa omaa peräaukkoaan antaa tutkikseltavakaksi. Kyllä Itse olen onnistut tuossa g-piste orgasmissa naiselle samalla saanut nesteen lentämään lakanoille.

Upeaa! Nauttikaa naiset!

Helpointen löytää kun nuolee meilkein huipulle ja sitten sormin tunnustelee.

Mulla ei ole lentäneet nesteet lakanoille. Mutta vessaan menen melkein heti ja päästän ne nesteet sinne.

Mutta toisaan paras keino toi että nuolee ensin melkein huipulle...
:P

Orkun voi saada aikaiseksi monesta kohtaa naisella.

Myös sellaisen olen pitänyt merkille että jos klitoris ja g-alue saavat ärtytystä samanaikaisesti, näyttää orkku olevan vieläkin voimakkaampi.
Ainakin ilmeistä ja äänistä päätellen.

Orgasmin tullessa pidän sormia paikallaan g-alueella ja kieltä klitan kärjellä niin kauan että voihkinta vaihtunut raukeaan hymyyn.

Vielä ei ole valituksia tullut :laugh:

Aijon koittaa episentterin "löytämistä" kun muija saapuu himaan.

Se on kolmas kohta jossa nämä mielihyvää tuottavat hermot tulevat esille.

Näiden kolmen kohdan yhteisärsytys pitäisi tuottaa äärimmäisen mielihyvän tunteen.