G: Seksiä kun lapsi samassa huoneessa?

  • Viestiketjun aloittaja kahden kesken
  • Ensimmäinen viesti
kahden kesken
Kissin parisuhdeteoriassa oli tänään pariskunta, joka kertoi harrastavansa seksiä, kun lapset nukkuu samassa huoneessa.

Minä en kyllä pääsisi tunnelmaan :) Ajatus siitä, että rakkauden hedelmä tuhisisi samassa huoneessa on yhtä kiihottava kuin, että isäukkoni kuorsaisi vieressä. YÄK :)

Mitä mieltä muut?
 
:D
Lapsistamme kakkonen ja kolmonen ovat kyllä saaneet alkunsa edellisen taaperon tuhistessa samassa huoneessa :D. Vauva tai taapero samassa huoneessa ei juurikaan haittaa, isompi lapsi olisi vähän eri juttu.
 
Minä:
No kyllä me harrastettiin seksiä samassa huoneessa missä vauva oli nukkumassa, koska nukkui meidän makkarissa ensimmäiset 6 kk. Nyt tyttö 7 kk ja nukkuu jo omassa huoneessaan. Mutta me nyt ollaan muutenkin tällaisia että harrastetaan seksiä yleensä vain sängyssä, kukin tyylillään :)

Mutta siis kovin vanhan lapsen ollessa samassa huoneessa en seksiä harrastaisi, varmaankin pitäisin rajana kyllä tuota noin puolta vuotta. Sen ikäinen ei osaa nousta sängyssä seisomaan eli vaikka heräisi niin ei joutuisi todistamaan mitään ;)
 
Kirsikka,
Heh, muistin tuossa että kun tyttö oli ihan pieni ( nyt jo 1v 5kk ) ja nukkui meidän kanssa niin olisiko ollut n.5kk kun olimme yks myöhäisilta hommissa ja satuimme vilkaisemaan tyttöä niin siinä se tapitti meitä silmät pyöreänä ihan hiljaa ja kyllä loppui hommat siihen ! Alkoi vaan naurattaa. Pian tyttö siirtyikin omaan huoneeseen ( n. 6kk ikäisenä ), mutta se sai kyllä olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vaavi on samassa huoneessa touhujen aikana.
 
heinis07
Meillä poika kohta 2v. ja nukkuu edelleen äitin ja iskän makkarissa. Pienessä kaksiossa on vaikee muualle saada. Harrastetaan kyllä seksiä meijän sängyssä, lapsen nukkuessa omassa sängyssä. Välillä olkkarissa. Onhan se ilkeetä, jos lapsi herää huutaa just ison O:n aikaan, mut ei auta ku hyssytellä uneen ja jatkaa siitä mihin jäätiin (ja toivoa, että toisenki fiilikset säily!). Jos tässä kämpässä joudutaan vielä pitkäänki asuu, siirtyy sextailut varmaan enemmänki olkkariin... En kuitenkaan yleisöx lastani ottais :)
 
kyllä meillä
Ei alle vuoden ikäinen samassa huoneessa haittaa, jos tosiaan nukkuu. Meillä on 2m leveä sänky ja jos en ihan väärin muista niin alle puolivuotiaana on uinunut, kun ollaan samassa sängyssä harrastettu seksiä. Onhan paljon perheitä jotka nukkuvat perhepedissä vaikka kuin ja pitkään. Kaipa heilläkin seksiä on.. Tuskin ovat montaa vuotta selibaatissa.
 
MaMa13.
Ei olla kyllä koskaan harrastettu vauva samassa huoneessa. Voihan sitä nyt muuallakin harrastaa kuin makuuhuoneessa... Ei mahdu mun ymmärrykseen että perhepeti olisi jotenkin selitys tällaiselle ryhmäseksille.

No ehkä olen ahdasmielinen...
 
R
Miks ongelma tässä on? Meillä ainakin tyttö nukkuu niin sikeästi, että eipä ole koskaan herännyt meidän touhuihin. Omassa pinniksessään kun on ja verho edessä, niin ei sieltä mitään näkiskään, vaan eipä oo koskaan herännytkään tosiaan.
 
menana
itse en pääsisi tunnelmaan kun lapsi nukkuisi samassa huoneessa. ehkä ihan vauvana saattaisi mennä mutta kyllä me siirryttiin aina muihin huoneisiin kun sekstailun aika tuli. nyt lapset nukkuvat omassa huoneessaan niin ei onneksi tätä ongelmaa enään ole, nyt voi sekstailla kaikissa muissa huoneissa paitsi lastenhuoneessa ;)
 
kyllä meillä
Noilla asenteilla meitäkään ei olisi täällä seksin harrastamista kauhistelemassa. Muutamakymmenvuosi sitten kun ei muita huoneita ollutkaan kuin keittiö ja makuuhuoneet.. Ja loppujen lopuksi, eikös se nyt kuitenkin ole aivan luonnollinen asia..

Voihan sitä ottaa rauhallisemmin ja irroitella kunnolla silloin kun lapset on hoidossa..
 
helsu
ihmeellistä että asiaa tarvii päivitellä ja mitä se pieni vauva mitään seksistä ymmärtää vaikka näkiskin?! ei sitä aina jaksa olkkariin lähteä, jos vaikka alkaa tehdä yhtä-äkkiä mieli puoli unisena. Luonnollinen asia, ei kai nyt kukaan normaali seksiä harrasta lasten hereillä ollessa ja heidän silmien alla...niin ja jos isompi lapsi yllättää niin sitten hommat lopetaan ja kerrotaan että mistä kyse. Mulla kävi niin pienenä, siis meillä oli iso perhe, teinit nukkui omassa huoneessaan ja me kuopukset vanhempien kanssa vielä kouluikään. Muistan kun heräsin ja äiti sanoi ettei mitään hätää iskä vaan pitää hyvänä äitiä. no eipä minua moinen ahdistanut ja nukahdin uudestaan... en tiedä että jatkuiko hyvänä pitelyt sen jälkeen=). Niin että miten sitä seksiä harrastetaan olkkarissa kun isommat lapset nukkuu eri huoneessa??? tai siis varsinkaan kun teinejä talossa...itsellä kuopus 6kk, isommat 5v ja 3v nukkuvat omassa huoneessaan. Ennemmin harrastan seksiä makkarissa missä kuopus nukkuu, kuin olkkarissa minne 5v voi kävellä yöllisellä vessaretkellään. Jaa ollaan me joskus suihkussa ja kylppärissäkin ovi lukossa, se on yks vaihtoehto kans. mut yleensä sängyssä...helpointa näin lapsiperheessä, mutta kyllä siitä osataan kuitenkin nauttia
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä meillä:
Ei alle vuoden ikäinen samassa huoneessa haittaa, jos tosiaan nukkuu. Meillä on 2m leveä sänky ja jos en ihan väärin muista niin alle puolivuotiaana on uinunut, kun ollaan samassa sängyssä harrastettu seksiä. Onhan paljon perheitä jotka nukkuvat perhepedissä vaikka kuin ja pitkään. Kaipa heilläkin seksiä on.. Tuskin ovat montaa vuotta selibaatissa.
No yök! Samassa huoneessa, samassa sängyssä! Mä en pystyis ikinä rentoutuun!
Sitäpaitsi meillä homma ei ole mitään hiiren hiljaista, tarvii kyllä seinän väliin!
 
ksi
Hih, seksiä on siis vain _yhdenlaista, vrt. "meillä kyllä niin äänekästä". Hauskaa. Itse kiljun joskus hirmuisesti (esim. vauva päiväunilla ulkona), joskus ollaan aivan hiirenhiljaa (esim. vauva nukkuu pinniksessään samassa huoneessa).
En olekaan tiennyt että joillain desibelitaso sama joka kerralla!

Mutta tosiaan on joskus harrastettu, mun välillä tosin vaikea päästä tunnelmaan kun pieni nukkuu vieressä, joten usein ollaan siirrytty olkkariin kun huomataan että alkaa tapahtua. Toisaalta taas välillä on niin väsynytkin (tuttua varmaan muissakin makuuhuoneissa joissa asuu vauva), että vaikka haluaa seksiä, ei jaksa lähteä sängystään mihinkään...

Ajattelen että elämäntilannekysymyksiä tämäkin, ei niistä vakavimpia. Lapsen kasvaessa tilannetta uudelleenarvioitava, mutta tuo esikoinen, nyt 5.5 kk, on kyllä joutunut nukkumaan tilassa, jossa vanhempansa puuhailevat (jonain päivänä seuraa hänelle). Vauva tulee usein viereeni aamuyöstä, ja mahdollisen aamuseksin ajaksi siirtyy kyllä nukkumaan omaan sänkyyn.

Meillä näin, muualla toisin, eikös seksi nyt ainakin ole asia jossa kukin taaplaa tyylillään. Pääasia että on kivaa!
 
perhepetiläinen
Ei kyllä seksiä harrasteta samassa sängyssä,missä lapsetkin(2) nukkuu,vaan kun he nukahtavat,hiivitään toiseen huoneeseen ja itkuhälytin auki:)) Aviosängyssä sai seksiä harrastaa 7,5v ennen esikoista. Paikan vaihtelu virkistää.
 
Sirenia*
Eipä oo kyllä tullu mieleenkään harrastaa seksiä samassa huoneessa vauvan kanssa... ehkä olen sitte ahdasmielinen minäkin mutta meillä on ainakin löytynyt muitakin paikkoja siihen touhuun.
 
Cheri
Meillä on vauvat nukkuneet n. vuoden ikäisiksi meidän huoneessa ja ihan huoletta on puuhasteltu samassa huoneessa. Enpä ole edes ajatellut koko asiaa, mutta samaan malliin aiomme jatkaa.
 
minkkimankki
meillä ei olla pystytty sextaamaan vauvan ollessa samassa huoneessa.siis mä en pystynyt.meijän vauva piti kyllä ittestään sellasta meteliä nukkuessaan ettei siinä pystynyt keskittymään.elikkäs poika nukkui meidän kanssa 10kk asti ja siihen asti me sextailtiin olkkarin sohvalla tai olkkarin lattialla.oli kyllä niin helmeä kun saatiin omassa sängyssä muhinoida rauhassa kun poika omassa huoneessa:) mutta kukin taplaa tyylillään.
 
Jessu
Meidän perheessä (minä, mies, 4-v tyttö, 1-v poika) tilaa on vain kaksion verran eli meidän vanhempien sänky on olohuoneessa ja makuuhuone on lasten käytössä, jotta iltaisin vapaa-ajalla ja aamuisin töihin lähtiessä me aikuiset saamme rauhassa esim. touhuta keittiössä ja katsella telkkaria olkkarissa. Rahaa ei tällä hetkellä riitä isompaan asuntoon, koska kummankin opintolainat vielä painaa, mutta toisaalta tämä asuminen pienessä kämpässä lähinnä ahdistaa muita eikä meitä itseämme. Vielä ainakin pari vuotta on tarkoitus asua tällä tavalla.

Niin, siihen AP:n kysymykseen. Meillä lapset ovat onneksi olleet todella sikeitä nukkujia. Olemme harrastaneet joskus seksiä samassa tilassa, jossa lapset ovat nukkuneet (esim. mökillä), mutta kieltämättä lasten läsnäolo auttaa sen ihan oikean fiiliksen löytymiseen. Sen vuoksi esim. suuseksissä en pääse orkkufiilikseen, mutta sen sijaan esim. seksileluilla saan orkun niissäkin olosuhteissa. Ainakaan tähän mennessä ei kertaakaan ole käynyt niin, että lapset olisi heränneet ähkimiseen ja surinaan.

Jatkossa varmaan rakennamme meille parvisängyn, jotta olemme paremmin esim. suuseksitilanteissa omissa oloissamme ja saamme sitä kautta vähän reagointiaikaa, jos lapset heräävät kesken unien. Tähän mennessä silloin harvoin, kun lapset heräävät kesken unien (esim. tullut kipeäksi), niin he eivät lähde sängystään mihinkään, vaan alkavat itkeä.
 
Körmyliisa
Musta ei haittaa jos lapsi nukkuu sikeästi, siis joku alle 2 vee, ei sen isompi saa sitten olla kun alkaa jo tajuamaan. Me harrastellaan kyllä pääsosin olkkarissa, levitetään vuodesohva tai patja lattialle tai sitten keittiönpöytä on kans must ;)

Pieni kämppä vaan meillä 50 neliöö : tupakeittiö ja pieni makkari. Enemmän ärsyttää koira joka on kyllä älynny häipyä näkymättömiin kun meillä alkaa tapahtumaan. Ihan kun se tajuais ja varmaan tajuaakin että nyt taas...se sessun vinoileva ilme ennen kuin häippäsee eteiseen !

Mä itte nukuin vissiin 3-4 vuotiaaks isin jä äidin vieressä. Muistan todella elävästi vieläkin sen tunteen kun nukuin välissä ja isi kerran siirsi mut nukkuvana keskeltä pois ja meni äidin päälle. Mua alkoi itkettämään, koin itteni jotenkin hylätyksi kun keskellä pimeetä yötä herään ja siirretään turvasta pois. Seuraavan päivän mökötin ja muistaakseni ees äiti ei mulle selittäny mitään, oli vaan nolo, vissiin sitä estoisen sukupolven kasvatteja.

Siks mä en eikä mun mies tunne oloani kotoisaksi jos pikkuinen tuosta kasvaa ja sekstaillaan ja herää..

Joskus on kyllä ihanaa puoliunisena herätä toimimaan ja yrittää niin hiljaa kun voi..se tuo oman latauksensa juttuun. Siis vaihtelu virkistää on meitin motto ja suosittelemme lämpimästi muillekin ;))))
 
Aioli
Olipa yksityiskohtainen kuvaus Jessu. Mitä ihmettä tarkoitat tällä: "...mutta kieltämättä lasten läsnäolo auttaa sen ihan oikean fiiliksen löytymiseen."?

Seksileikit samassa huoneessa nelivuotiaan kanssa ei sopisi mun käsitykseen lapselle mukavasta ympäristöstä, mutta jokainen kai tyylillään tässäkin asiassa.
 
makkari
Meillä kyllä harrastetaan samassa huoneessa missä vauvakin, syynä että talossa myös yksi teini ikäinen. Pidetään vaan huoli ettei pieni varmasti näe ja kun alkaa nousemaan sängyssään keksitään sitten uudet ratkaisut, ehkä sauna...
Muutenkin vielä aika harvinaista tämä harrastus toiminta, joten aika harvoin joudutaan tällaista miettimään.
 
muisto..
Mun varhaisimpia muistoja on se kun olin 2-3 vuotias, olin jo omassa huoneessa mutta heräsin ja menin vanhempien makkariin. Siellähän ne touhusi, ja se oli hirveän pelottavan näköstä lapsen silmin. Aikuisena on ollut seksuaaliongelmia, lieviä onneksi tosin, mutta terapiassa jäljet vei em. tilanteeseen.
Eli vaikka "ennen vanhaan" puuhailtiin samassa huoneessa koko suvun kanssa, se ei välttämättä tee hyvää lapselle. Pieni vauva on varmaan eri asia, ellei nyt mamma ala O:n aikana suorastaan kirkumaan, jolloin kova ääni säikäyttää ;)
 

Yhteistyössä