G: Seksiä kun lapsi samassa huoneessa?

  • Viestiketjun aloittaja kahden kesken
  • Ensimmäinen viesti
Voi kiesus taas
Alkuperäinen kirjoittaja Aioli:
Olipa yksityiskohtainen kuvaus Jessu. Mitä ihmettä tarkoitat tällä: "...mutta kieltämättä lasten läsnäolo auttaa sen ihan oikean fiiliksen löytymiseen."?

Seksileikit samassa huoneessa nelivuotiaan kanssa ei sopisi mun käsitykseen lapselle mukavasta ympäristöstä, mutta jokainen kai tyylillään tässäkin asiassa.

Eiköhän tuossa ollut kirjoitus/ajatusvirhe. Eikö teillä ole parempaa tekemistä, kuin pilkunviilailla toisten tekstejä.
 
*Alli*
Eiköhän tämä palsta sitä varten ole että kaikki saa kirjoitella.. Aioli täysin oikeassa siinä että vähän turhan tarkka selostus..!

Vaikkakin selkeä virhe tullut kirjoituksessa vaan eli tuskin tarkoitti että auttaa siihen fiilikseen =)
 
Hih
Alkuperäinen kirjoittaja *Alli*:
Eiköhän tämä palsta sitä varten ole että kaikki saa kirjoitella.. Aioli täysin oikeassa siinä että vähän turhan tarkka selostus..!

Vaikkakin selkeä virhe tullut kirjoituksessa vaan eli tuskin tarkoitti että auttaa siihen fiilikseen =)
Jospa tarkoittikin ;)

Aletaas jauhaa tätä--- tais hiipukin toi pakkasella nukuttamisketju :)))))))))))
 
Hih:lle
Joo, hyvä idea! Koitetaan kuka osaa parhaiten irrottaa yksittäisen lauseen tai jopa sanan asiayhteydestä ja saivarrella sen uskomattomimmin. Ja sit vois tehdä niin, että luetaan tahallaan väärin (rikkinäinen puhelin-leikki tyylisesti) ja kun joku oikaisee, niin jankutetaan vaan sitä omaa asiaa ja laitetaan paljon huuto- ja kysymysmerkkejä perään. Kuka alottaa?!?!?!?!?!?!?!?
 
Kananen
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:lle:
Joo, hyvä idea! Koitetaan kuka osaa parhaiten irrottaa yksittäisen lauseen tai jopa sanan asiayhteydestä ja saivarrella sen uskomattomimmin. Ja sit vois tehdä niin, että luetaan tahallaan väärin (rikkinäinen puhelin-leikki tyylisesti) ja kun joku oikaisee, niin jankutetaan vaan sitä omaa asiaa ja laitetaan paljon huuto- ja kysymysmerkkejä perään. Kuka alottaa?!?!?!?!?!?!?!?

Mä en ymmärrä ihan oikeesti, siis selittäisitkö sen rikkinäinenpuhelin- leikin mulle ? Ennenkuin voidaan alkaa leikkimään ja saivartelemaan ihan tosissaan. En muista et oisin leikkiny semmosta - olikohan mulla ankee lapsuus tmv. kun oon niin kiree ? Mulla on muutenkin kriisi niin yritän löytää syitä käytökseeni :)
 
Aioli
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kiesus taas:
Eiköhän tuossa ollut kirjoitus/ajatusvirhe. Eikö teillä ole parempaa tekemistä, kuin pilkunviilailla toisten tekstejä.
Jos joku selostaa yksityiskohtaisesti suuseksileikkejään nelivuotiaan kanssa samassa huoneessa ja kirjoittaa, että lasten läsnäolo auttaa sopivan fiiliksen löytymiseen, niin kyse ei ole pilkunviilauksesta vaan aivan aidosta hämmästyksestä. Kirjoittajalta itseltään pyysin selvennystä, mitä hän tarkoitti tuolla. Kiitos, että vastasit ko. nimimerkin puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hthh:
taas on aioli mukana ketjussa...
Hyvin huomattu. Niinpäs muuten hthh:kin mukana. Ihanaa! Mistäs muuten tiedät, missä ketjuissa olen ja missä en, jos et itsekin palstaa kahlaa. Osallistun valikoiden niihin ketjuihin, jotka syystä tai toisesta kiinnostaa. En tunneittain enkä edes päivittäin. Tähän ketjuun olen kirjoittanut aiemmin tasan yhden viestin. Täällä on aika monta aktiivisempaakin kirjoittelijaa, osa vakio- ja osa monella nikillä. Siinä tuskin on mitään kiellettyä. Mutta poistunpa täältä kiinnostavaa läppääsi himmentämästä.
 
Jeps vanhempi..
No jaa, ollaan harrastettu seksiä tilanteen mukaan. Ihan pienenä antoi lelun käteen ja käänsi sitterin selkä poispäin ja laittoi telkkarin päälle. Jos vauva nukkuu voimme mainiosti touhuillaa peiton alla. jso herää niin sen kuulee. Eihän vauvakaan tuosta tilanteesta näkisi muuta kuin sen, että halaamme peiton alla. Jos joskus niin nopeasti heräisi. Kyllä halailemme muutenkin sängyllä ja joskus jopa toistemme päällä ihan muuten vain. Taapero 2v. nukkuu samassa huoneessa, kun kaksiossa asustelemme.

Jos vauva on hoidossa tai nukkuu ulkona päikkäreitä pystymme sekstailemaan vapaammin. Hyvin tuo on sujunut.
 
```
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps vanhempi..:
No jaa, ollaan harrastettu seksiä tilanteen mukaan. Ihan pienenä antoi lelun käteen ja käänsi sitterin selkä poispäin ja laittoi telkkarin päälle. Jos vauva nukkuu voimme mainiosti touhuillaa peiton alla. jso herää niin sen kuulee. Eihän vauvakaan tuosta tilanteesta näkisi muuta kuin sen, että halaamme peiton alla. Jos joskus niin nopeasti heräisi. Kyllä halailemme muutenkin sängyllä ja joskus jopa toistemme päällä ihan muuten vain. Taapero 2v. nukkuu samassa huoneessa, kun kaksiossa asustelemme.

Jos vauva on hoidossa tai nukkuu ulkona päikkäreitä pystymme sekstailemaan vapaammin. Hyvin tuo on sujunut.

Telkkarin päälle?
Laitoitte vauvan katsomaan telkkaria?
 
Hyi H*tti
Yöks! miten voitte sekstailla lapsen läsnäollessa? Ja vielä kun lapsi on valveilla! Hyi, sanon minä! ja vaikka lapsi ei mitään sanokaan niin taatusti ihmettelee ja säikähtääkin jos näkee!
 
Jeps vanhempi..
Hauska tänne kirjoitella ;) Täällä ollaan niin kärkkäästi vastailemassa. Emme laittaneet vauvaa katselemaan telkkaria. Vaikka onhan tuo telkkaria nähnyt, kylässä kotona joka puolella tuo telkkari kun on. Vaikka ei vauvat telkkaria "katselekkaan"

Ei sekstailla kun taapero on valveilla. Vauva-aikana kyllä tuli nopsaan harrasteltua, kun vauvan laittoi hetkeksi leun kanssa sitteriin.

hyi h''''''''elvettiä vain ja hyvää vk:loppua kaikille.
 
äitiliini
Talossa neljä kouluikäistä/teiniä ja vuoden ikäinen kuopus. Vauva nukkunut syntymästään asti aina omassa huoneessaan joten makkari vanhempien nukkuma, lepo ja leikkihuone. Eikä meillä rakastella pimeässä peiton alla, suihkussa ja olkkarissakin saatetaan rakastella vanhempien lasten ollessa koulussa ja nuorimmaisen päikkäreillä.
 

Yhteistyössä