G: Seuraatko uutisia televisiosta, netistä tai lehdistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paikallislehdestä luen uutisia. Netistä iltalehden ja iltasanomien sivut päivittäin ja aamuisin kolmoselta uutiset. Illalla katon jos ehdin.

Ja kyllä mä haluan tietää mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu. Just tänään luin mielenkiintoisen uutisen Iltalehden sivuilta Kelan toiminnasta.

Iltapäivälehdet ja Hesarin herättyäni netistä. Illalla ainakin yhden uutislähetyksen telkkarista. Netistä sitten etsin enemmän tietoa ja keskusteluja, jos tulee jotain kiinnostavaa.

Hesarin paperiversiosta kulttuuri, mielipide, kaupunki ja ruoka+tiede, nettiversiosta kotimaan+ulkomaan uutiset, radiosta tulee parit uutiset päivän mittaan kuunneltua. Tv-uutisia harvemmin katson.

Luen Iltasanomat ja Iltalehden joka ikinen päivä. Käyn Iltalehden nettisivuilla pari kertaa päivässä ja teksti tv:stä katson noin 5 kertaa päivässä, onko maailmalla tapahtunut jotain järisyttävää. Tiedän koko ajan, mistä maailma puhuu. Se on tärkeää.

Hassua, että tämä ärsytti, vaikka itse seuraankin uutisia.

Noh... pitääpä nyt kuitenkin sanoa oma mielipide asiasta: minusta moukkamaista ei ole mikään, mikä ei loukkaa kanssaihmisiä.
Näin ollen voinen -hieman paradoksaalista kyllä- todeta, että moukkamaista on haukkua toista moukaksi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Totta kai seuraan, Olen myös sitä mieltä, että vain moukka jättä seuraamatta, mitä ympärillä tapahtuu.

Yhteistyössä