G:Suhteesi anoppiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annastiina

Vieras
Hei!

Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia anopeistaan! Olen kuullut juttuja, missä anoppi on oikea tyranni ja ollut jopa eroamisen syy.. Eli mies on oikea mamman poika ja anoppi mustasukkainen pojastaan yms.

Minulla itselläni on käynyt todella hyvä tuuri! Anoppini on mitä ihanin ihminen. Näemme melko harvoin, koska asumme eri paikkakunnilla, mutta aina kun näemme juttelemme pitkät pätkät viinilasillisen ääressä. Hän soittelee minulle aina silloin tällöin ja kyselee kuulumisia. Mieheni sanoikin kerran leikillään että kiitti vaan kun veit multa äidin. :)

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia!

mullakin on ihana anoppi.....koskaan ei ole puuttunut mein perhe-elämään, on aurinkoinen luonne ja kaikin puolin mahtava ihminen. Nähdään noin joks toinen viikko, mutta soitellaan kerran pari viikossa ja kaikki hyvin:)

Ihanaa lukea, että joillakin on toisaan mukava anoppi!!!! Sitä toivoisi itselle myös.
Anoppini ei ole tyranni, tyranni on appiukko. Anoppini on... No, en viitis täällä alkaa kirjoittamaan juttuja jotka muista ehkä kuulostaisi epäuskottavilta.

Olkaa kiitollisia mukavasta anopista!

Minulle taas sattui anoppi, joka on paitsi tiukasti kiinni uskonlahkossa, myös ns. huuhaa-ihminen, joka tuhlaa rahansa homeopaatteihin. Minä ja mieheni taas olemme yliopisto-opiskelijoita ja puhtaasti tiedeihmisiä, joten yhteiset keskustelunaiheet jäävät anopin kanssa kovin vähiin.

Onneksi hän sentään asuu yli sadan kilometrin päässä, joten tapaamme vain muutaman kerran vuodessa, ja sen kyllä kestää, kun ei ryhdy väittämään missään asiassa vastaan. =) Eihän hän mikään paha ihminen toki ole, täysin eri maailmasta vain.

Mulla on tosi mahtavat appivanhemmat, ei kai muuta vois ollakaan kun vaimokin on niin upea. Mun omat vanhemmat kuoli muutama vuosi takaperin parin vuoden välein, mutta appivanhemmat tuntuvat aivan yhtä läheisiltä.

Minulla anoppiin hirmu hyvät välit, ei paremmin voisi mennä. Asuu tosa 7 km päässä ja käydään kerran viikossa, tyttäreni käy myös lapsensa kanssa siellä.

Musta tuntuu, että anoppi taitaa pitää minusta enemmän kun siskostani.

Hän on kohta 81-vuotias ja virkkaa mitä ihanempia liinoja. Niitä mulla onkin laatikko täynä.

Minulla on maailman paras elävien kirjoissa oleva anoppi. Hän asuu 8000 kilometrin päässä, eikä puhu sanaakaan suomea. Puuttuu vähänlaisesti perheemme arkeen.

Mun anoppi asuu 500 m päässä viereisessä talossa yksin. Joka ikinen päivä se soittaa ja ruikuttaa jotain. Aluksi tulin hyvin juttuun sen kanssa mut nyt on alkanut aika pahasti vituttaa. Tuntuu vähän kuin suhteessamme olisi 3 pyörä, kun anoppia pitäisi aina jaksaa raahata jokapaikkaan mukaan. Mitä enemmän mieheni yrittää ottaa etäisyyttä äitiinsä sitä enemmän anoppi takertuu. Suututtuaan se alkaa osoittaa mieltä ja heittäytyy marttyyriksi. Kauppareissuilla se yrittää osallistua meidän viikonloppu ruokien valintaan... Kun hänen mielipidettää ei huomioida niin hän suuttuu näkyvästi ja alkaa kiukutella kuin pikkulapsi. Ei ilmeisesti oikeen tajua ettei hänen mielipiteellään ole painoarvoa. Kamalinta on kun kaikki vapaa-aika pitäisi ""tuhlata"" hänen asioidensa hoitoon. Milloin mitäkin pientä korjausta tai asennusta. Parasta oli kun anoppi tuossa pari päivää sitten soitti ja kysyi voisiko mieheni tulla avustamaan häntä lakanoiden vaihdossa!!!! =) Anoppini on siis noin 50 vee ja ilmeisesti täysin terve, ainakin tietojeni mukaan!

Yhteistyössä