G: Suomen kaunein nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Make"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karita Tykkä(?)

Mun mielestä on jotenkin ihan älyttömän viehättävä.

Muuuutta jos saa valita niin exän sisko oli tyrmäävä tapaus.. Mulla on myös yksi kaveri joka on niin kaunis että silmät tippuu :p

Karita Tykkä(?)

Muuuutta jos saa valita niin exän sisko oli tyrmäävä tapaus.. Mulla on myös yksi kaveri joka on niin kaunis että silmät tippuu :p

mun mieltä Karita on aina ollut jotenkin ruma. Esim sen leukaperät roikkuu ja kasvot jotenkin pinkeät ja kuolmikkaat.

Kaunis on esim. Marita Taavitsainen ja Suvi Miinala(vai onkohan enää se sukunimi)

Vaikea päättää kuka on kaunein. Varmaan joku random-nainen, joka on kävellyt kadulla vastaan.
Serkkuni on naimisissa jonkun missiksi yrittäneen kanssa ja minusta se nainen on niin erikoisen näköinen, ettei sitä voi oikein kauniiksi sanoa, mut silti kaikki kehuvat häntä kauniiksi. No se on katsojan silmissä, joten 100%:sti kauneinta ei taida ollakaan. :D

mun mieltä Karita on aina ollut jotenkin ruma. Esim sen leukaperät roikkuu ja kasvot jotenkin pinkeät ja kuolmikkaat.

Kaunis on esim. Marita Taavitsainen ja Suvi Miinala(vai onkohan enää se sukunimi)

Juu, ihan totta, makunsa kullakin.

Mua viehättää särmikkäät naiset joilla on myös aivot :)

Muoks. ja muhun vaikuttaa myös ihmisen käyttäytyminen, eleet ym.

Viimeksi muokattu:
Karita Tykkä(?)

Nähnyt muutaman kerran leikkipuistoissa lapsensa kanssa. Ihan nätti mielestäni. Tosin paljon on pakkelia ja näytti joltain max. 20-vuotiaalta (vartaloltaan ja vaatetukseltaan). En kyllä tiedä minkä ikäinen on, mutta tuskin ihan noin nuori sentäs.

Yhteistyössä