G: te jotka tiedätte ultan perusteella kumpi on tulossa, ootteko tehneet sormustestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi teki molemmissa raskauksissa ja ihan lankaa hän käytti eikä hiusta :) Oikein ennusti molemmat.. eka tyttö ja sitte poika. Ja mun tapauksessa olin makkuultaan ja anoppi piti sormusta mahan yläpuolella..

[QUOTE="vieras";22007021]Mulle näytti tyttö-poika-tyttö-poika. Sen jälkeen pyöri puoliympyrää edestakaisin, eli 180 astetta.. lasketaanko pysähtyneeksi? :P

Nyt kun joku vielä kertoisi, koska nämä tulevat :) Kuume on muttei lasta.[/QUOTE]

Kyllä he varmaan vielä tulevat. Ellei lapsia saa, ei se sormuskaan liku. Todennut sen olen.

Pystyin ajatuksen voimalla muuttamaan pyörivän liikkeen edestakaiseksi ja toisinpäin. Tietoisesti ainakaan en kättä liikuttanut oikeaan suuntaan vaan koitin pitää ihan paikallaan.

Pystyin ajatuksen voimalla muuttamaan pyörivän liikkeen edestakaiseksi ja toisinpäin. Tietoisesti ainakaan en kättä liikuttanut oikeaan suuntaan vaan koitin pitää ihan paikallaan.

Aha. Minulle testin ainakin teki yksi kaveri, joka ei tiennyt testistä muuta, kuin sen, että sormusta roikutetaan hiuksesta. En kyllä oikein jaksa uskoa, että olet ajatuksenvoimalla pystynyt vaikuttamaan tulokseen... Eiköhän se pienoinen käden liike vaikuttanut enemmän, kun ajatus?

10 vuotta oon tota jo testaillu,ja aina näyttää saman: tyttö-poika-tyttö..sitten oon jo pysäyttäny sormuksen:D

Mulla on tyttö ja poika.Kolmatta odotan,lupailivat tyttöä tai poikaa,itselläni vahva poikaolo.
Pitkkäkin testata viel mieheltä,et mitä hälle näyttää.

Tehtiin siskosten ja äidin kanssa tuo monta vuotta sitten.Minulla ei edessilloin lapsia vielä ollut:testi näytti:Tyttö ,tyttö ja poika.Kaksi tyttöä on ja abortti viimeisenä.Olikohan se sitten poika koska nyt minulla sterilisaatio.Siskoillleni tuli toiselle;Tyttö ja poika ja ne hänellä myös on.Toiselle siskolleni ei pyörinyt eikä heilunut ja hänellä ei ole lapsiaja on jo 41-vuotias .Mutta mielen kiintoisinta testissä on se ,että äidilleni heilui ihan oikeassa järjestyksessä 8 lasta ensin tyttö sitten pojat ja tytöt oik.järjestyksessä kunnes pysähtyi eikä näyttänyt yhdeksättä ....ja 8 noita lapsia on äidilläni:)

Mä kun sain tietää odottavani kaksosia, niin tietysti halusin tietää ketä siellä olisi ja tein ton sormustestin, kun nostin sormuksen se alkoi pyöriä hukkuna ja samaan aikaan heilua edes takaisin, eli tyttö ja poika ja nehän sieltä syntyi

Yhteistyössä