G: teille jotka hankitte JOULUKORISTEITA tänä vuonna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxxxx

Vieras
Teettekö itse vai ostatteko kaupasta uutena vai hyödynnättekö kirppiksiä, huutonettiä tms. ja ostatte käytettyinä?

Itse selasin huutiksen tarjontaa pitkän aikaa ja tein huutojakin, mutta pienissä paketeissakin hinta nousi pilviin |O Niinpä sitten olen ostanut kirppikseltä ihan muutamallakin eurolla valoja ja koristepusseja. Eilen ostin Prismasta huopakoristeita á 0,50? ja koristenauhat ostetaan tiimarista.

Anttilasta ostin kun oli viimevuotiset koristeet -70%. Kirppikseltä voisin ostaa myös, mutta emme taida tarvita enempää sillä niitä oli jo entuudestaan ihan kivat pinot.

Mä tein ulos havupalloja ja calluna/havu-asetelmia. Valoja ei vielä ole tarkistettu toimivatko. Jos ei, niin ostetaan varmasti uudet. Aika vähän tulee muuten mitään koristeita ostettua, mutta jos jotain nättiä sattuu silmiin, niin saatanpa vaikka kassallekin asti kantaa. :)

Olen monena vuonna ostanut koristeita alemyynneistä. Mutta nyt ei ole pitkiin aikoihin löytynyt mitään todella ihanaa. En halua ostaa peruspalloje esimerkiksi. Toisaalta en ole innostunut suhteettoman painaviin lasikenkiin, jne.

Jouluvaloja päivitän tänä vuonna, mutta täytyy miettiä odotanko aleen. Tuo Loisto-sarja on ollut huonosti saatavissa, joten täytynee ostaa lisäosat täydellä hinnalla (olen pari vuotta yrittänyt bongata niitä alesta). Samoin paristoilla toimivia yksinkertaisia sarjoja on ollut vaikea löytää mistään, saatika alesta. Inhoan värillisiä/kukkasia, jne

Toki voisin ostaa kirppikseltäkin koristeita, jos joku olisi sinne aarteitaan pistänyt. Harvemmin niitä kyllä sieltä löytää. Jos ei tusinatavarasta ole nyt kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Teen mä ainakin askartelumassasta semmoisia "karkkikeppejä" joita ripustan sit kuuseen :)

Näitä löysin aitoina kirppikseltä ;) Maksoi 1?/pkt, jossa 12 karamellia :D

Saahan niitä :) Mä vaan tykkään tehä ite kaikkea.
Jos tekis myös paperiketjua kuusen ympärille ja oveen kranssin ainakin.
Joulukalenterinkin vois pojalle tehdäja takan eteen joulusukat, jos ehtii.

joka vuosi sitä tulee jotain uutta hankittua, tänä vuonna teen aika paljon itse. neulahuovutuksella tonttuja ja sit ompelen tildan satumainen talvi kirjassa olevia hahmoja.

Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Teen mä ainakin askartelumassasta semmoisia "karkkikeppejä" joita ripustan sit kuuseen :)

Näitä löysin aitoina kirppikseltä ;) Maksoi 1?/pkt, jossa 12 karamellia :D

Saahan niitä :) Mä vaan tykkään tehä ite kaikkea.
Jos tekis myös paperiketjua kuusen ympärille ja oveen kranssin ainakin.
Joulukalenterinkin vois pojalle tehdäja takan eteen joulusukat, jos ehtii.

mua harmittaa kauheesti ku tein vuosia sitten huovasta seinäkalenterin tytölle ja erossa se jäi exän luo, joka taisi heittää sen varastoja siivotessaan roskiin :(

no mut toi paperiketjuvinkki oli hyvä, kiitos siitä =) ei tarvitse sitä nauhaakaan ostaa valmiina :)

Olen yleensä ostanut joitain koristeita joka vuosi...ja nyt viime vuonna toin lomamatkalta kaksi muovikassillista pelkkiä kuusenkoristeita :xmas:
Jos vaan luottaisin omiin taitoihini tehdä koristeita niin varmasti tekisinkin.

Olen ostanut jo alekoreista viimevuotisia koristeita. Tänä vuonna meillä vaihtuu mkokonaan kuusen koristeet, joten niitä olen etsinyt ja löytänytkin.

Jotain meinaan kyllä tehdä itsekin, olen löytänyt kivoja ideoita lehdistä ja netistä.

Yhteistyössä