Alkuperäinen kirjoittaja Tuhinna (harmaana):
Meillä on kohta 10 kk ikäinen vauva.
Olisin kysynyt teiltä joilla on useampia lapsia, että
-milloinka olette saaneet toisen?
-tuleeko se ns. kuume, että haluaa sen toisen?
-onko kahden pienen kanssa rankkaa?
-onko toinen synnytys ollut helpompi kuin ensimmäinen?
Itselläni ei ole vielä mitään kuumetta, mutta en halua myydä/antaa vauvan pieneksi menneitä vaatteita. Mietin, että viittaako tämä asia siihen, että haluan joskus lapsen.
Toisen lapsen sain,kun esikoinen oli liki 7v.Ekaa yrittäessä,mulla oli ihan järkky vauvakuume.syli huusi oikein vauvaa(meni 5v enneku tärppäs)...Toista ei oikeestaan suunniteltu,kun ei mulla ollut vauvakuumetta...kolme vuotta sit tehtiin tätä toista,tai siis tyyliin tulee jos tulee,mut jouduimme sitten turvautumaan IVF:ään...Raskaudessa meni tosi pitkälle,et siitä pysty fiilisteleen samalla lailla mitä ekasta...tai siis tottakait sitä oli onnellinen et on raskaana,mut sit sitä ootti koko ajan millon tulee sellaset "pilvilinna"fiilikset,niinku ekasta...mut tuli ne sit varmaan joskus RV20 jälkeen...kait sitä alitajuntaisesti pelkäs,et jotain menee mönkään...
kyllä mä olen ainakin yllättynyt miten paljon rankempaa on kahden kanssa mitä yhden,vaikka esikoinen jo niin iso,mut mulla voi olla se et pääsin jo tavallaan niin helpolla,kun esikoinen oli kuitenkin jo omatoiminen ja kavereiden kans vietti aikaa...nyt täytyy kuitenkin täyttää kahden lapsen tarpeet,mut aikansa kutakin,tätä aikaa tulee vielä kaipaamaan.Kolmas lapsi saa tulla millon haluaa,ei ehkäisyä käytössä,mut eiköhän tuo aikaa ota...
Mulla on molemmat sektiolla joten vimppaan en osaa vastata....
Ai juu,vielä sellanen,et ekan jälkeen en aikonut tehdä yhtään lasta kun ei ollut sitä "kaipuuta",sit annoin myöten et tehdään toinen,niin nyt toisen jälkeen on tullut uudelleen se vauvakuume

sanoin heti,että haluan vielä kolmannen,se tunne oli niin voimakas...