G:Vaaleat hiukset, tummat kulmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Tässä aika hyvä esimerkki (Scarlett Johansson):
http://2.bp.blogspot.com/_rMqCenOHdz0/S1McVLHo90I/AAAAAAAAAIc/HqpnPltFT3U/s400/scarlett_johansson.jpg

Hyvä esimerkki mielestäsi hyvästä vai huonosta mausta?

Alkuperäinen kirjoittaja rastas:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Tässä aika hyvä esimerkki (Scarlett Johansson):
http://2.bp.blogspot.com/_rMqCenOHdz0/S1McVLHo90I/AAAAAAAAAIc/HqpnPltFT3U/s400/scarlett_johansson.jpg

Hyvä esimerkki mielestäsi hyvästä vai huonosta mausta?

mä en tuosta pidä.
Joskus meinaan on oma pää näyttäny tuolta kun on juuri liian vaaleeksi värjätty tukka :|
Mutta jos vähänkin on tummempaa niin ei haittaa vaikka osa hiuksista/raidotus olisi todella vaalee.
Tuo ei kyllä mun mielestä oo hyvän näköstä

Mulla on luonnostani melko tummat kulmat ja nyt vetäsin kokoblondin hiuksiin, kun ennen oli vaan raitoja. En millään jaksaisi vaalentaa kulmiakin, mutta onhan tää vähän hoopon näköistä. En siis ole mikään platinablondi vieläkään, mutta kuitenkin. Äh, mikä kierre. Ja miten hemmetissä niitä kulmia vaalennettaan..

Komeet kulmat, vaikkei ihan niin vaalee olekaan... :D
frechvogue.jpg

Semmoset ihan mustaksi piirtämällä piirretyt ei näytä hyvältä ainakaan ihan vaalealla.

Jos luonnollinen kulmien väri on tumma, niin sopii oikein hyvin. Silloin silmätkään eivät yleensä ole ihan hailakansiniset, vaan ruskeat tai vihreät (kuten minulla).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on luonnostani melko tummat kulmat ja nyt vetäsin kokoblondin hiuksiin, kun ennen oli vaan raitoja. En millään jaksaisi vaalentaa kulmiakin, mutta onhan tää vähän hoopon näköistä. En siis ole mikään platinablondi vieläkään, mutta kuitenkin. Äh, mikä kierre. Ja miten hemmetissä niitä kulmia vaalennettaan..

vaaleat kulmat on rumat!!

Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

vaaleat kulmat on rumat!!

Minustakin tummat kulmat antavat ryhtiä kasvoille, ja vaalea on ei-minkään-näköinen. Vaalealle ihmiselle sopii esim. myyrän väriset kulmat.

Mulla on aivan pikimustat kulmat luonnostaan ja aika usein vaaleahkot raidoitetut hiukset. En kyl rupeis kulmia vaalentamaan mistään hinnasta. Nyppiä kyl täytyy, ettei rehota tosiaan sellaset ihmissusikulmakarvat... :xmas:

Yhteistyössä