G:Valitatteko asioista joista "ei saisi" valittaa? Mikä on aihe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Aloitan.
Miehen ylihuolehtivausuus. Aina kyselemässä miten voin niin henkisesti kuin fyysisestikkin kauhea huoli siitä olenko syönyt tarpeeksi jne jne. Ja en ole mitenkään masentunut syömishäiriöinen tms, huolehtii vaan aina "liikaa".

Ja nyt kun olen raskaana niin koko ajan vahtaamassa että "varovasti siinä on jäätä"(joka kulman kohdalla) tai "ootas etin sulle istumapaikan" pienikin inahdus ja kauhea kysely "sattuuko, tuntuuko oudolta, millä tavalla oudolta mitämitämitä"

Aaaargh! Ei saisi valittaa(enkä sitä miehelle halua sanoakaan), olen löytänyt miehen joka todella välittää, mutta välillä ärsyttää :laugh:

Onko teillä tällaisia "turhia" valituksen aiheita?:D

Joo on. Mulla on vakituinen työ, josta moni haaveilee :) Silti aina märisen, kuinka raskasta se on. Niinkuin onkin...Mutta ei aina pitäis olla valittamassa asiasta, kun asiat on hyvin!

mä valitan monestakin pikku asiasta, esim. siitä kun on liikaa lumitöitä ja välillä kesällä taas joutuu kastelemaan pihaa. Katsokaas kun mähän en sais enää valittaa mistään, kun on tapahtunut elämässä kauheampiakin asioita.

Mun mies myös huolehtii aina mun syömisistä, vaikka ihan normaalipainoinen olen :D Aina sanomassa, että en oo syönyt tarpeeksi, tai muistuttaa, että pitää syödä ja melkein närkästyy jos en ole pitänyt syömisistäni huolta :laugh: Siitä tulee varmaan ihan samanlainen kun sun miehestä sitten kun plussaan :) Ihanalta toi sun miehesi kyllä kuulostaa!! Mutta totta, joskus ärsyttää, esim silloin kun mulla on turvonnut olo ja en halua syödä illalla mitään niin on sellainen olo, että on velvollisuus tai toinen huolehtii.

mä valitan siitä kun meillä ei ole enää aikaa toisillemme eikä olla harrastettu seksiä 1,5vuoteen. ei puhuta eikä kosketa enää juuri ollenkaan. mutta kaikkihan on sitä mieltä että mä valitan turhasta ku tää on "normaalia" kun on 2lasta ja remontti meneillä.... en tiiä sit...

valitan siitä että työttömiä käytetään ilmaisena työvoimana koska ei ole reilua että työpaikat ovat nykyisin työelämävalmennuspaikkoja jolloin niistä ei tarvitse maksaa työntekijälle muuta kuin työttömyyskorvaus ja ylläpitokorvaus. Eikä se ole reilua myöskään ihmisille jotka luulevat vievänsä lapsensa ammattitaitoiseen hoitoon iltapäiväkerhoon, leikkipuistoon, päiväkotiin jne tai saavansa ammattitaitoista palvelua sosiaalitoimiston sihteeriltä, terveyskeskuksen vastaanottoapulaiselta tai vaikkapa vaateliikkeen myyjältä...
ei saisi valittaa, pitäisi olla vaan kiitollinen että saa edes sen harjoittelupaikan...

Alkuperäinen kirjoittaja epänormaali:
mä valitan siitä kun meillä ei ole enää aikaa toisillemme eikä olla harrastettu seksiä 1,5vuoteen. ei puhuta eikä kosketa enää juuri ollenkaan. mutta kaikkihan on sitä mieltä että mä valitan turhasta ku tää on "normaalia" kun on 2lasta ja remontti meneillä.... en tiiä sit...

No ei tuota lasketa "turhasta" valittamiseksi...ainakaan minun mielestäni...mutta se onkin oma mielipiteeni :|

Mun mies liimautuu kans kylkeen kiinni kokoajan. Alkuun se ahisti kauheesti kun olin pitkään elellyt sinkkuna, mutta nyt nyhjätään molemmat toisissamme kiinni. :heart: Mutta alussa valitin kavereille siitä. :ashamed:

Mies muistaa joka aamu ja ilta muistuttaa mua ottamaan lääkkeet ja kyselee olenko syönyt mitään. Joskus vähän ärsyttää mutta useimmiten se on vaan ihanaa kun joku välittää niin paljon. :heart:

Mä valitan miehelle usein siitä, että jos mä vielä kuulen yhdenkin kerran "äääääiiiiiitiiiiiiiii", niin tulen hulluksi. Ei kuitenkaan pitäisi valittaa vaan olla tyytyväinen siihen, että mulla on lapsi joka osaa puhua.

Yhteistyössä