G: yllätetty

  • Viestiketjun aloittaja pariskunta
  • Ensimmäinen viesti
Milla
No pestävähän ne lakanat on kuitenkin vieraiden jäljiltä, vai kaappiinko sinä ne takaisin tunget pesemättä ja annat seuraaville vieraille? Samahan tuo onko niissä seksinjälkiä vai ei kun pyykkikone pesee kuitenkin.
 
tsrip
tuo on kuulemma tavallista etta saunoissa, kylpyloissa yms pariskunnat harrastavat seksia (olen kuullut mm. henkilolta joka sellaisessa oli toissa). Itse asiassa se on mielestani aika torkeaa, pitaisi jokaisen tajuta, ettei se ole mitenkaan miellyttavaa muille kylpylavieraille, hygienian tai senkaan takia, ettei sita kiinnosta katsella. Kylla joo tiedan, nuoret parit on niin sekaisin varsinkin silloin kun rakkaus on tuoretta, ja ehkapa jopa luulevat, etta onnea pitaa esitella muillekin niin paljon kuin mahdollista, mutta hieman kohteliaisuutta kiitos. Noissa paikoissa on myos lapsia, jotka todennakoisesti kokisivat moiset nayt ahdistavina.
 
pyrstöapina
Ettekös te älyä laittaa ovea lukkoon vai ihankos tarkoituksella on ovi auki? Ainakin mitä mä oon nähnyt, niin kaikissa ovissa on avaimenreikä, joten kyllä avainkin on jossain. Meillä oli ovet kiinni, mut kun äiti tölläs yksiöni ikkunaverhon läpi ja yllätti touhuista. Asuimme siis alakerrassa.
 
pappa yllätti
Olimme teini-ikäisinä ekan poikaystäväni kanssa ""hommissa"" huoneessani kun isoisäni tuli sinne. Onneksi olimme peiton alla, ei siinä mitään. Esitimme nukkuvaa ja pappa tajusi liueta vähin äänin paikalta.

 
Partasuti
Minä kerran vetelin pomoa työmaalla, kun toinen työntekijä tuli ovesta, katteli vähän aikaa ja tuumas "jaa täällä onkin palkkaneuvottelut menossa..." ja läks menemään
 
Siellä
kerran kylpylän höyrysaunassa pienessä tuiskeessa kalu kovana ja ovesta sisään +40 nainen. En kerinnyt reagoida ennenkuin sain luvan jatkaa. Homma päättyi taivaalliseen orgasmiin naisen katsellessa!
 
vierailija
parikin tapausta.
Eka, kun oltiin juuri tavattu nykyisen mieheni kanssa ja oltiin "anoppilassa" saunomassa. Kiimoissamme kun tultiin saunasta mieheni tarjoili minulle suuseksiä takaa, siis nuoli mun pesettä =), ja anoppi tulla pelmahti tuomaan pyyhettä tai jotain. Eikä siinä todellakaan jäänyt epäselväksi mitä me oltiin tekemässä.

Toinen, meidän poika, silloin 4v yllätti, myös suuseksisessiost, ja meistä ei kumpikaan tiennyt kuinka kauan hän oli istunut portaalla katselemassa, olohuoneessa oltiin fiilistelmässä siis =).
Mutta ei siinä auttanut kuin kertoa että isi teki äidille aikuisten asioita ja että äidillä on kaikki ihan hyvin, kun minusta lähti varmaan epämääsiä ääniä
 

Yhteistyössä