GALLUP hauskimmat ja noloimmat/surkeimmat seksikokemuksenne miehenne kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NuppuPeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NuppuPeppu

Vieras
Onko ollut jokin seksikokemus niin huvittava, että on ruvennut naurattamaan tai muuten vaan ollut hauskaa oman miehenne kanssa? Tai sitten nolointa/surkeinta, jota on sattunut miehenne kanssa?

Mulla on ollut seuraavasti;

hauskimmat: mies oli yrittänyt piristää hommaa levittämällä muhun suklaavoidetta (siis sellainen syötävä alan liikkeistä) ja ripottelemalla valkoisia höyheniä päälleni. Vähän kuin "tervaa ja höyheniä". Pisti naurattaa kunnolla ja seksi oli hauskaa. Tietyssä mielessä tää on noloakin....

Noloimmat/surkeimmat: edellä mainitun lisäksi koira on tullut seuraamaan ja haukkumaan viereen touhujemme aikana. Niin eikä tuo rakas aina tiiä sanaa esileikki....

Molempien teki mieli touhuilla, minun ehkä vielä enemmän kuin miehen. Homma kovi hieman hankalaksi, kun miehellä oli ilmeisesti vatsataudin tynkää. Aina, kun sain veijarin viritetyksi, iski miehelle armoton pieru. Nauruksihan se sitten meni...

• Tykkää
Reactions: minmamma
[QUOTE="vieras";26999121]Molempien teki mieli touhuilla, minun ehkä vielä enemmän kuin miehen. Homma kovi hieman hankalaksi, kun miehellä oli ilmeisesti vatsataudin tynkää. Aina, kun sain veijarin viritetyksi, iski miehelle armoton pieru. Nauruksihan se sitten meni...[/QUOTE]

Hah hah hah :D toit muiston mieleeni siitä kerrasta, jolloin olimme yöllä ulkona, eräässä puistossa kaksin... tai niin me luultiin... kun olimme tositoimissa, oli joku juuri tulossa sinne askeleista päätellen ja mies säikähti - ja siinä säikähdyksessä pääsi iso paukku. vedettiin housut jalkaan äkkiä ja mentiin pois sieltä - ei onneks koskaan nähty sitä piilopervoa, kaamean katkun peräänsä sai :D

Meillä on usein mennyt nauruksi ne hommat.
Tämän jutun olen selittänyt ennenkin.

Touhuiltiin erilaisissa asennoissa. Mulla oli jalat miehen olkapäillä, asento oli TIUKKA. Sinne hörähti ilmaa ja kun mies runttasi sisäänpäin, kuului sellainen kimeä "piuuuu". Mies siinä tokaisi, että "mulla on pilli mulkunnokassa", mikä kirvoitti sellaiset hervotomat naurut, ettei hommista enää meinannut tulla mitään.

haha hahha hhaa...!! meikä nauraa aivan kippurassa vatsaansa piellen! toi on kyl paha... yks mun eksä kerran tölväisi kesken sen nuolennan, että voisko tästä luottokortilla höylätä jo... kun sen mielest samannäköinen "slotti" on :D

No oon nainen ja testannut molempaa sukupuolta. Miesten kaa on selkeesti enempi noloja kokemuksia. On sellaisia, jotka nukahtaa kesken tohinan ja pieraisee - siin menee halut. Joku on vielä kesken kaiken kysynyt "mitä pitäis ostaa synttärilahjaks kaverilleen". Hauskimmat ovat olleet naisten kaa :) Naisil on enemmän mielikuvitusta! Kuten yhden naisen kaa mentiin lentokoneeseen harrastaa tositoimia tai yks oli junassa.. ovat olleet parhaimmat!

• Tykkää
Reactions: minmamma
Meilläkin on ollut mieheni kanssa joitakin hauskoja kokemuksia: Joskus nuorina ja kokemattomina jäi ilmaa kortsun sisään ja niinhän siinä sitten kävi että loppujen lopuks se kortsu miehen lauettua räjähti mun sisään ja osa siitä jäi muhun aika syvälle. Mies onneks sai noukittua sen ulos.

Nykyään meidän touhuihin yrittää tunkee innokas kolmas pyörä...meidän poikakoira. Kun mies nuolee mua, niin koira yrittää tulla nuolemaan kans. Pitää hätyytellä sitä pois että saadaan jatkaa rauhassa :)

[QUOTE="karkki";27069493]

Nykyään meidän touhuihin yrittää tunkee innokas kolmas pyörä...meidän poikakoira. Kun mies nuolee mua, niin koira yrittää tulla nuolemaan kans. Pitää hätyytellä mies pois että saadaan jatkaa rauhassa :)[/QUOTE]

Korjasin... :whistle:

Yhteistyössä