GAllup: kuinka moni Espoon ja Vantaan äideistä aikoo ottaa vanhemmat lapset pois päivähoidosta , koska kuntalisä poistuu jos näin ei tee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Aaah apua! Tää oli mun siskon nimimerkillä loggautuneena!! Sori! Ilmeisesti sisko ollut kylässä ja jättänyt ittensä tänne :ashamed: *loggaa ulos ja sisään omalla nimimerkillä..*

Ja siskolla sama nikki ku sulla? Mä en tajua nyt yhtään mitään :o :ashamed: (mikä taas ei ole mikään yllätys :D )

Ei.. kun tää on mun nikki ja olin vielä siskon nikillä äsken kun tohon vastasin.

Piti vielä lisätä, että minuakin mietityttää tämän kaiken lisäksi tuo päiväkotipaikan menetys.

Itse olen tosi aktiivinen ja niinä päivinä kun molemmat lapset ovat kanssani kotona ollaan suurin osa päivästä ulkona, käydään asukaspuistossa, eväsretkillä, kirjastossa, erilaisissa tapahtumissa jne. Omalla alueella ei ole samanikäisiä kavereita isommalle lapselle ja hän todella jää sitä vaille jos otan hänet kotiin. Leikinhän minäkin hänen kanssaan esim. poliisia ja rosvoa, mutta onhan se nyt sata kertaa mukavampaa isossa lapsiporukassa kuin yksin äidin kanssa.
Päiväkodissa tai kerhossa lapsii oppii toimimaan ryhmässä ja oppii itsenäiseksi. Sitä ei edes superäiti pysty opettamaan kotona.

Aaah apua! Tää oli mun siskon nimimerkillä loggautuneena!! Sori! Ilmeisesti sisko ollut kylässä ja jättänyt ittensä tänne :ashamed: *loggaa ulos ja sisään omalla nimimerkillä..*

Ja siskolla sama nikki ku sulla? Mä en tajua nyt yhtään mitään :o :ashamed: (mikä taas ei ole mikään yllätys :D )

Niin siis tuo pilke kai on siis ninaTT:n sisko ja kirjoitti (myös tämän "aah apua"-viestin) ninaTT:n tunnuksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pilke:

Ei.. kun tää on mun nikki ja olin vielä siskon nikillä äsken kun tohon vastasin.

ok, tänks :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Päiväkodissa tai kerhossa lapsii oppii toimimaan ryhmässä ja oppii itsenäiseksi. Sitä ei edes superäiti pysty opettamaan kotona.
Mun esikoinen ehti toki olla päiväkodissa ennenkuin pikkuveljensä syntyi, mutta uskoisin, että se pari kertaa viikossa eskarissa olisi riittänyt tytölle, vaikka olisikin ollut muutoin koko lapsuutensa kotihoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin siis tuo pilke kai on siis ninaTT:n sisko ja kirjoitti (myös tämän "aah apua"-viestin) ninaTT:n tunnuksilla.

Aivan.. mä en täällä usein käy mut oli välilehti auki niin kurkkasin ja rupesin sit kirjottelee kattomatta kenen nikillä loggautunut.. siskoni on enemmän palsta-tyyppiä (niin kuin varmaan kaikki tietää..) ja täällä meilläkin ollessa (eli noin joka toinen päivä) palstailee ja jättää sit sen auki.. :whistle:

ja niin pitää lisätä et esikoinen syntynyt -05. toinen -07 ja kolmas -08 jos se tota mun vastausta alkuperäiseen kysymykseen vähän valaisee. Ja mun pilkkunäppäin on rikki jonka takia käytän pisteitä joka puolella :ashamed:

Yhteistyössä