GALLUP: Kuinka pian raskaaksi e-pillereiden lopettamisen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja tyty12
  • Ensimmäinen viesti
Sinirastas
1. Yhdet luomumenkat kerkesi tulla, eli käytännössä 2 kk
2. Nuo ainoat menkat pillereiden jälkeen tulivat 30 päivän kierron mukaan, en tiedä miten pitkä seuraava kierto olisi ollut
3. 4 vuotta aika tarkalleen tasan
 
tillikka
1. Ensimmäisen kanssa tasan kuukausi. Toisen lapsen kanssa melkein kolme kuukautta lopettamisen jälkeen.
2. Ensimmäisellä kerralla kierto ei ehtinyt tulla kunnolla, pientä vaaleanpunaista vuotoa vain. Toisen kanssa minulla oli imetys takana, joten kierto ei ehtinyt tasaantua ollenkaan, kiertopäiviä oli 20 ja 38.
3. Ennen ensimmäistä lasta olin syönyt e-pillereitä 12 vuotta putkeen. Toisen kanssa olin syönyt e-pillereitä (minipillerit) imetysajan, eli noin seitsemän kuukautta.

Olen 28-vuotias, terve ja tupakoimaton. (tupakka vaikuttaa kuukautiskiertoon jonkin verran)
 
Möhkis
1. Lopetin pillerit Lokakuussa 06 ja Marraskuussa olin raskaana.

2. Yksiäkään luomu menkkoja ei ehtinyt tulla

3. 7 vuotta oli syönyt pillereitä yhtä kahden kuukauden taukoa lukuunottamatta

 
purrmiau
1. 8 kk
2. Ei ehtinyt tulla tuona aikana kuin yhdet kunnolliset menkat. Koska olen syönyt pillereitä teini-iästä saakka, en voi tietää, millainen kierto mulla luomuna on.
3. 12 vuotta tauotta
 
Mama to be
1. Kuinka pian tulit raskaaksi lopetettuasi e-pillerit?
2. Menikö e-pillereiden jälkeen kauan kunnes kierto tasaantui?
3. Kuinka kauan olit käyttänyt e-pillereitä?

1. Noin 2 vuotta kesti raskautua pillereiden lopettamisen jälkeen.
2. Kierto oli pillereiden lopettamisen jälkeen heti kellontarkka 29 päivää kunnes raskauduin.
3. Käytin pillereitä 10 vuotta, muutamia 6-8 kk taukoja oli välillä.
 
Assari vierailee
1. noin 11 kk kesti raskautuminen pillereiden lopettamisen jälkeen
2. kierto oli aika jämpti 33 vrk koko ajan, kun pillerit lopetin
3. ehdin käyttää pillereitä 10 vuotta
 
Marsu_
1. Kuinka pian tulit raskaaksi lopetettuasi e-pillerit? vuoden verran
2. Menikö e-pillereiden jälkeen kauan kunnes kierto tasaantui? heti tasaantui, puolen vuoden kuluttua sekaantui uudelleen eikä ennen raskautta ehtineet tasaantua uudelleen. outoa oli kyllä.
3. Kuinka kauan olit käyttänyt e-pillereitä? 14 vuotta, tosin jossain välissä oli reilun vuoden tauko (aloitin aika aikaisin finnienhoitotarkoituksella)


 
hilleri123
1. n. 5 kk kuluttua pillerien lopettamisesta mutta joka kierrossa ei pystytty yrittämään
2. ensimmäinen kierto pillerien jälkeen oli pitempi, n. 4-5 päivää myöhemmin kuukautiset kuin yleensä. Sitten tasaantui hyvin, n. 27-28 päivää siitä lähtien kierrot
3. Olin käyttänyt n. puoli vuotta pillereitä, sitä ennen kondomia.
 
1979.
1. Kuinka pian tulit raskaaksi lopetettuasi e-pillerit?
2. Menikö e-pillereiden jälkeen kauan kunnes kierto tasaantui?
3. Kuinka kauan olit käyttänyt e-pillereitä?



1. Onnistunut synnytykseen asti mennyt raskaus 11. kierto, eli voin vuosi meni raskautumiseen.
(2 varhaista keskenmenoa 2. ja 5.kierrosta)
2. Kierto normalisoitui heti säännölliseksi, ovulaation pongasin heti 1. kierrosta.
3. Noin 12 vuotta.
 
Elisa
1. Kuinka pian tulit raskaaksi lopetettuasi e-pillerit?
3 kk
2. Menikö e-pillereiden jälkeen kauan kunnes kierto tasaantui?
Heti taasantui
3. Kuinka kauan olit käyttänyt e-pillereitä?
yli 12 vuotta
 

Yhteistyössä