Gallup miehesi tuloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1. Mitkä ovat miehesi nettotulot kuukaudessa eli verojen jälkeen käteen jäävä osuus?
2. Miehesi koulutustausta?
3. Miehen ammatti ja työnimike?
4. Oletko tyytyväinen miehesi tuloihin?

1.2550
2.ammattikoulu
3.talonrakentaja
4.Kyllä,hyvin tulee toimeen,tai oikeastaan tää on "luksusta" meille, kun vuokran ja laskujen jälkeen jää kuitenki reilusti yli 1000?rahaa kuukaudelle + minun tulot eli noin. 1500? jää ruokaan yms menoihin,ni ei tarvi ainakaan kittuutella toisinku sossun tuilla.

Kuinkahan moni siippa oikeasti tykkää että heidän tiedot käsitellään palstalla. Tosin mustia on harvemmin näissä listoissa.

Omalta osaltani täytyy sanoa, että miehen tulot eivät kuulu minulle, ei ole mitään syystä olla tyytyväinen&tyytymätön niistä. Se on ihan hänen omaa rahaansa. En edes tiedä hänen nettopalkkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kuinkahan moni siippa oikeasti tykkää että heidän tiedot käsitellään palstalla. Tosin mustia on harvemmin näissä listoissa.

Omalta osaltani täytyy sanoa, että miehen tulot eivät kuulu minulle, ei ole mitään syystä olla tyytyväinen&tyytymätön niistä. Se on ihan hänen omaa rahaansa. En edes tiedä hänen nettopalkkaansa.

Teilläpä vasta suhde ku omat rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Pakko kommentoida... vähän hymyilytti tää aloitus, mutta kukin tavallaan :D jotku tienaa ihan omaa rahaakin, niinku tiedättekste ;)

Mitäs ne rahat suhteeseen erityisesti vaikuttaa? Tulee mieleen vähän "naidaaan rahasta". Eikös siihen kuulu enemmän rakkaus, arvot, harrastukset, seksi...

harvinaisen outoa. Meillä kyllä avoliittoon alettaessa sovittiin mitkä kaikki on yhteistä. Mies antaisi vaikka viimiset karvansakin lastensa ja minun eteeni. Tosi röyhkeää tommonen,ettet vaan kateudesta kirjoittele tommosta ettei ne sulle kuulu. Tottakai ne kuuluu.miten ees voitte suunnitella yhteisiä menoja,laskut ruoat yms? jösses mihin mualima on oikein menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen:

Pakko kommentoida... vähän hymyilytti tää aloitus, mutta kukin tavallaan :D jotku tienaa ihan omaa rahaakin, niinku tiedättekste ;)

Kyllä meillä molemmat käydään töissä, mies tienaa tuplasti enemmän ku mä, jopa tyrkyttää mulle seteleitä et osta mitä haluat, omat säästyy. Saanut jo 4000 ? säästettyä 3kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Koppavakana:
Tottakai ne kuuluu.miten ees voitte suunnitella yhteisiä menoja,laskut ruoat yms? jösses mihin mualima on oikein menossa.

Miten niin suunnitella? No kysymällä vaikka onko sulla varaa vai ei? Ruuat ostetaan rahalla, ihan samalla tavalla kuin laskut maksetaan.

Ei rahan tartte olla parisuhteessa yhteistä ja se rullaa ihan kivasti eteenpäin.

Miksi olisin kateellinen, miehelleni?

En tiedä mieheni tuloja sentilleen, mutta suuruusluokan suunnilleen. Ei meidän tarvi sen enempää menoja suunnitella, ostetaan molemmat mitä halutaan :) ja yhteiseltä tililtä ostetaan yhteiset isommat ostokset, kuten etelänmatkat, uudet huonekalut ym.

Toimii meillä loistavasti! En ole mieheni pussilla tuhlattuani kalliiseen laukkuun eikä hän minun pussillani kalliiden stereo-ostosten jälkeen. Suunnittelemme molemmat toki talouttamme omien tulojemme mukaan. Molemmat ottavat siis tasaisesti vastuuta raha-asioista, kaikki ei ole vain toisen vastuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. Mitkä ovat miehesi nettotulot kuukaudessa eli verojen jälkeen käteen jäävä osuus? Reipas 3000
2. Miehesi koulutustausta? Ammattikoulu
3. Miehen ammatti ja työnimike? Ahtaaja
4. Oletko tyytyväinen miehesi tuloihin? Olen

Yhteistyössä