Gallup miehille

  • Viestiketjun aloittaja Iso vai pieni pylly?
  • Ensimmäinen viesti
Iso vai pieni pylly?
Tuon toisen pyllykeskustelen innoittamana:

haluaako miehet iso vai pieni peräisen naisen? Itse olen nainen, ehkä galiiperia tavanomainen eli ei mega-ahteri mutta ei mikään minipyllykään. Pyrin itse urheilemaan jotta kiinteytyisin lisää.

Itse luulisin naisen logiikalla että timmi kiinteä peppuinen nainen olisi parempi kuin joku XXL megapylly. Vaan miten on miehet?

Itse tykkään kiinteistä lihaksikkaista miehistä ja niiden varustuksista, eli ei mitään täyteen pumpattua hormonipesää tai läskiä vaan sellainen hyvin treenattu juoksijavartaloinen timmi lihaksikas mies. No ehkä siksi oletan että miehet on kiinnostuneita timmeistä mimmeistä eikä "on mistä ottaa kiinni" galiiperin naisista.

Miten on mitehet? Jokaisella on oma makunsa mutta miten on "yleinen maku?"
 
Yliopisto-opiskelija
Ehkä siltä väliltä. Pyöreä suoraan takaa ja pyöreä sivulta katsottuna. Hoikallakin naisella voi olla peppua.

Urheilijana arvostan hoikkuutta, mutten laihuutta. Ei tarvitse olla mikään treenattu, vaan itsestään huolehtivan naisen pyöreä peppu! Täyteläinen ja kiinteä naisen pylly on siis herkullisin :D
 
Tsiigailija
Tuon toisen pyllykeskustelen innoittamana:

haluaako miehet iso vai pieni peräisen naisen? Itse olen nainen, ehkä galiiperia tavanomainen eli ei mega-ahteri mutta ei mikään minipyllykään. Pyrin itse urheilemaan jotta kiinteytyisin lisää.

Itse luulisin naisen logiikalla että timmi kiinteä peppuinen nainen olisi parempi kuin joku XXL megapylly. Vaan miten on miehet?

Itse tykkään kiinteistä lihaksikkaista miehistä ja niiden varustuksista, eli ei mitään täyteen pumpattua hormonipesää tai läskiä vaan sellainen hyvin treenattu juoksijavartaloinen timmi lihaksikas mies. No ehkä siksi oletan että miehet on kiinnostuneita timmeistä mimmeistä eikä "on mistä ottaa kiinni" galiiperin naisista.

Miten on mitehet? Jokaisella on oma makunsa mutta miten on "yleinen maku?"
Oikeastaan kyse ei ole pepun koosta (tai reisien paksuudesta) vaan vyötärön kapeudesta. Esimerkiksi monella mustalla julkkisnaisella on suuri takapuoli (ja paksut reidet), mikä ei näytä laisinkaan pahalta. Mutta vaikka olisi miten pieni takapuoli, ei auta, jos on syönyt vyötärönsä tasapaksuksi. Leveä lantio, suuri takapuoli, isot rinnat ja kapea uumahan aiheuttaa legendaarisen tiimalasin. Hoikka ja treenattukin voi olla tasapaksu ja poikamainen.

Jos vielä puhutaan pelkästään pepusta, niin erityisen hyvältä näyttää "hyppyripeppu, jossa on "hymykuopat" sivuilla. Eli vastakohta treenaamattomalle ns. laatikkopepulle.

http://fs02.androidpit.info/ass/x81/3708081-1320260070704.jpg
 
Viimeksi muokattu:
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä se;11589168:
perse voi leveäkin olla kun on vaan timmi ja muuten nätti . Iso roikkuva ja lättänä läskiperse on ruma .

Äimänkäkenä kysyn miten voi olla iso ja leveä mutta ei roikkuva ja/tai hyllyvä.

Entä miten voi olla lättänä ja läskiperse samassa persoonassa?

(kaikkea minäkin mietin!)
 
Kyllä se
Äimänkäkenä kysyn miten voi olla iso ja leveä mutta ei roikkuva ja/tai hyllyvä.

Entä miten voi olla lättänä ja läskiperse samassa persoonassa?

(kaikkea minäkin mietin!)

näköjään voi olla mahdollista . Jos on lättänä ja läski niin silloin ei sivulta katsoen ole pakaroissa pyöreyttä .

Iso ja leveä perse on mahdollinen jos treenataan oikeasti jotain voimaharjoittelua ja rasvaprosentti pidetään alhaalla , myös ruumiin rakenne merkitsee paljon . Nykyisellä vaimollani on leveä ja iso perse mutta takuulla ei roiku eikä läskiä löydy eikä sitä läskiä löydy muualtakaan kehosta , timmi nainen siis :) . Suu hänellä on pieni samoin pillu on söpö ja pieni , Namm .

Exsäni oli sellainen lättänä läskiperse , suu hänellä oli iso samoin vittu oli iso kuin ladon ovi .
 
Viimeksi muokattu:
kpwe
Tuon toisen pyllykeskustelen innoittamana:

haluaako miehet iso vai pieni peräisen naisen? Itse olen nainen, ehkä galiiperia tavanomainen eli ei mega-ahteri mutta ei mikään minipyllykään. Pyrin itse urheilemaan jotta kiinteytyisin lisää.

Itse luulisin naisen logiikalla että timmi kiinteä peppuinen nainen olisi parempi kuin joku XXL megapylly. Vaan miten on miehet?

Itse tykkään kiinteistä lihaksikkaista miehistä ja niiden varustuksista, eli ei mitään täyteen pumpattua hormonipesää tai läskiä vaan sellainen hyvin treenattu juoksijavartaloinen timmi lihaksikas mies. No ehkä siksi oletan että miehet on kiinnostuneita timmeistä mimmeistä eikä "on mistä ottaa kiinni" galiiperin naisista.

Miten on mitehet? Jokaisella on oma makunsa mutta miten on "yleinen maku?"
Pieni mutta pyöreä naisen peppu on takaapäin naituna täyttä hurmosta.
 
Viimeksi muokattu:
vitsiä väliin
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä se;11589240:
.

Exsäni oli sellainen lättänä läskiperse , suu hänellä oli iso samoin vittu oli iso kuin ladon ovi .



Tuosta muistui mieleen eräs vanha vitsi Pohjanmaalta: "Akallani ei ollut avioliittoon tullessaan kuin vittu ja virsikirja, mutta molemmat on kakarat repineet".
 
_nainen_
ei tykkää isoista perseistä. Mulla on pieni ja pyöreä.

Luulisi että enempikin olisi tällaisia miehiä. Meinaan monestihan sen superahterin omaaja on muutenkin joku mega-siiderivalas ja mikäli nyt yhtään ymmärrän miesten sielunelämää niin oletan ettei sellaiset naiset ole ihan sitä kuuminta hottia. Voin tietty olla väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Naisen perä ei saa olla pöyreä, eikä edes puolipyöreä. Semmonen urheilijan, lähinnä uimarin tai voimistelijan perä on kokemukseni mukaan paras. Ja uumaa pitää olla, naisen muodot.
Pikkuperän omistajat ovat olleet jopa parempia rakastelussa kuin isommat ahterit.
 
Vanha suutari
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11592464:
Minkäslainen se on se "äimänkäki"? Minäkin mietin kaikkea.
Se on pyöreä reikä. Äimä on suutarien työssään käyttämä litttteäkärkinen neula, jolla pikilankaa (ei siis piikkilankaa) vedellään nahkn läpi. äimän litteässä kärjessä on pyöteä silmä, "käki".
Sanonta juontaa siitä, että joku on joskus todennut jostakin hämmästyneestä lähimmäisestään, että onpas sen silmät (tai suu) pyöreät kuin äimän käki. Siitä se sitten on lyhentynyt nykyiseen muotoonsa, olla äimänkäkenä.
 
_nainen_
Tässä malli joka saa Jepen hepin heilumaan iloisesti ja kuolan valumaan suusta. Sopiva iso mutta samalla kivan kiinteä ja ehdottoman muodokas. Ja JLolla on kanssa aivan täydellinen....

http://static.iltalehti.fi/viihde/biitsi2_2801TL_vi.jpg

Ihan ookoo (vaikka hetero olenkin) mutta eikös tämä ole aika perussettiä? Toki olen vain heteronainen mutta jos yritän päästä miehen aivojen väliin? Tällaisia näkee joka uimahallissa ja pitkin.
 
Viimeksi muokattu:
Väenö
Eikös se paremminkin riipu siitä onko nainen synnyttänyt kuinka paljon vai ei? Itselläni kun ei ole vertailupohjaa kun en ole mies.

Olisiko Väenöllä mitään näkemystä asiaan? :)
Kun ite oon nuita lusikkapuolen miehie, niin kyllä kiinteä takapuoli on mukavampi silimälle.
Moni synnyttäjillä tahtoo tuo peräpeä alakaa riippumaan vanehemmuuten, vaekka muuten toki voevat vielä olla aevan soevie pellie...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä