GALLUP: Miksi haluat / sinulla on lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anninna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anninna-76

Vieras
Sunnuntain iloksi muuten vaan galluppia, mikä on suurin syy siihen että haluat lapsia tai olet niitä hankkinut? Ja kuinka monta lasta sinulla on/haluaisit?

Perheen haluaminen, suhteen kruunaaminen, raha, vapaa, "kun lapsia kuuluu tehdä", isovanhempien painostuksesta, vanhuuden turvaksi, veronmaksajiksi, mies halusi vai "kun mä vaan haluan".?

Itselleni on aina tuntunut että emme ole mieheni kanssa "kokonaisia" ilman lapsia. Ja onneksi niitä on kolme siunaantunut <3

Tulin suunnittelematta raskaaksi, en kyennyt aborttiin vaikka olin ajatellut etten koskaan hanki lapsia.
Yksi lapsi siis löytyy, en tiedä tuleeko toista koskaan ja jos tulee niin vasta pitkän ajan päästä.
Minä kyllä olisin varmasti ollut ihan kokonainen ilman lapsiakin, vaikka tuo lapsi onkin tuonut elämään niin paljon hyvää etten haluaisi lapsetonta elämää enää viettää.

Esikoinen ei ollut suunniteltu, mutta hyvin rakas vauva ja lapsi on meille. Kuopus sitten sai alkunsa mun armottoman vauvakuumeen seurauksena. Toivottavasti se kuume ei enää ikinä palaa, sillä siitä ei ollu kun yksi tie pois! ;) Se onni oli ihan valtava, kun sai pitkän kuumeilun jälkeen sen vauvan syliin.

En koskaan tekis lasta siksi, että "se kuuluu tehdä" tai mistään muustakaan tyhmästä syystä, kuten tuossa aloituksessa oli. Minusta lapsi tehdään sitten, jos/kun vauvakuume iskee itselle/miehelle.

Lapsi saa minut onnellisemmaksi kuin mikään muu, siinä syy :) Ja haluan aikoinani lapsenlapsia. En halua olla unohdettu yksinäinen vanhus...

Yksi lapsi on ja toivomus toisesta lähetetty. Yksi kerrallaan näitä lapsia tehdään ja katsellaan mihin lukuun päädytään.

Tulin suunnittelematta raskaaksi, ja nyt minulla on vuoden ikäinen tyttö. En voisi enää kuvitellakaan elämääni ilman tytärtäni! Se on osa minua nyt ja aina! <3

Mä olen miettinyt tuota, mutta oikeasti en vaan osaa sanoin kertoa syytä, miksi halusimme lapsen. Mulla oli vain sellainen voimakas tunne, että nyt on oikea hetki ja nyt haluaisin yrittää. En osaa vieläkään sanoa miksi, mutta eipä sitä syytä enää edes tule mietittyä.

Ei mikään korvaa omia lapsia, lapset ovat kyllä mulle kaikki kaikessa.:)
Miehellä oli aikoinaan kova vauvakuume ja muhunkin se sitten tarttui, pian sitten saatiinkin ihana poika.:)
Puhuttiin jo silloin että toinenkin toivottaisiin mutta nautittiin rauhassa esikoisesta, toinen tuli sitten kuuden vuoden kuluttua.:)
Kolmaskin on joskus ajatuksissa, mutta ehkäpä meidän perhe on nyt kuitenkin tässä, ainakin nyt tuntuu siltä.

Yhteistyössä