Hae Anna.fi-sivustolta

Gallup: mitä sulle tapahtuu kun kuolet?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 31.07.2018.

1. vierailija Vierailija

Kun mä kuolen niin en tiiä muuta kun että mä joudun ekaks jonnekin paikkaan josta sitten joskus jälleensynnyn jonnekin. Ehkä toiselle planeetalle, ehkä toiseen universumiin, tai vaikka jonnekin toiseen tilaan! Helppoo, eiks joo?

Mutta mitä sä oot mieltä, häviätkö vaan olemattomiin kuollessasi, vai oletko varma pääsystäsi taivaaseen? Tuletko jälleensyntymään, vai päädytkö vain ikuisiksi ajoiksi jonnekin random paikkaan henkien kanssa hengailemaan?

2. vierailija Vierailija

Sen verran kuolemia nähnyt elämässä, että siihen se elämä sitten jää. Mitään mystiikkaa siinä ei ole, viimenen henkäys on ihmisen viimenen henkäys. Kroppa menee mullaksi tai tuhkaksi, joten sitä kautta se elämä kai säilyy luonnon kiertokulussa. Olet erilaisten matojen ja hajottajien ruokaa, jotka taas on isompien petojen ruokaa jne. Tai kenties kasvien rakennusaine. Joten ei se elämä ihan turha ole, muista syödä tarpeeksi vitamiinipitoisesti niin hyödytät luontoa.

3. vierailija Vierailija

☺☹☻☠‍⚕️‍⚕️‍‍‍‍‍⚖‍⚖‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍✈️‍✈️‍‍‍‍‍♂️‍♀️️‍♂️️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♀️‍♂️‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍☝️✌✋✊✍❤❣⛑

4. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    701
    Kuollessani matkaan elämien väliseen tilaan. Kaikki tuska ja kärsimys on poissa, ihan sellainen tavallinen jännitys ja ahdistuskin, jota täällä maan päällä tuntee. Välitilassa tapaan jättämäni elämän tärkeimpiä ihmisiä ja eläimiä jotka ovat lähteneet ennen minua. He ovat minua vastassa. Tämän jälkeen minut ohjataan omaan sieluryhmääni, joka koostuu "samalla luokalla" olevista opiskelijoista. Kysymyksessä on tavallaan "koulu", ja käynti Maan päällä oli vain kuin "opiskelua ulkomaisessa yliopistossa". Koulussa käyn oppaideni kanssa läpi eletyn elämäni, mokailut, ja hyvin sujuneet tehtävät ja oppiläksyt, jotka olin valinnut tai minulle oltiin annettu suoritettavaksi. Selviää, mitkä oppiläksyt sain suoritettua ja mitkä feilasin. Tämän jälkeen saan syntyä uudelleen valitsemaani aikaan ja paikkaan, jopa vanhempieni valintaan saan vaikuttaa. Selvittämättä jäänyt karma on pakko suorittaa, joten täydellisen vapaasta valinnasta ei välttämättä ole kyse, ja yleensä synnytään "samoihin porukoihin", eli kohdataan samoja sieluja, ja samanlaisia tilanteita, mikäli tilanteet ovat jääneet selvittämättä. Nämä samat sielut eivät kaikki kuitenkaan kuulu samaan sieluryhmään. Ei välttämättä kukaan.

Välitilaan voi myös jäädä lepäämään, eikä ole pakko syntyä heti uudelleen, ja muitakin paikkoja on kuin Maa, jonne voin syntyä. Voi olla, että olin täällä vasta toista kertaa. (Toista, sillä tiedän kuka olin ennen kuin synnyin tähän avaruuspukuun. Olin vain kolme kun kuolin, joten tahdoin syntyä nopeasti uudelleen).

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    701
    Hei säkin kun ajattelet noin, niin suosittelen Michael Newtonin kirjaa "Sielujen Matka". (Ellet ole jo lukenut?) Tää Newton on alansa huippu hypnoterapeutti, joka vie hypnoosin niin pitkälle, että ollaan ajassa ennen syntymää.. Mielenkiintoinen kirja, ja moni asia mitä nuo hypnoosissa olevat kertovat, tuntuu kovin tutulta.

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    701
    Niin kropalle käy, totta.

7. quu Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    237
    Jaah, enpä tiedä? Ehkä synnyn kuuhun seuraavaksi? :) Nuorempana ajattelin kyllä kaikenlaista, mutta nyt en ole ollenkaan varma mistään? Ja kaikki kirjatkin joita luemme, on kirjoittanut tavallinen ihminen. En tiijä? :confused:

8. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    701
    Kuuhun?! :ROFLMAO:

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    701
    Niin joo, susta tulee quu-ukko, tietysti! :D

10. quu Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    237
    Jep, ja muistakin katsella kaikki mun pimennykseni. :cool::)

• Hauska Hauska x 1
  11. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Jossain muodossa, jollain tavalla, jossain ympäristössä jatkaa olemassaoloaan yksi tai useampi tietoisuusrakenne joka kantaa mukanaan tämän elämän muistoja ja kokemuksia. Joku näistä todennäköisesti valitsee uuden elämän ihmisenä. Minut nykyisellään muodostava kooste ei tällöin sellaisenaan siirry uuteen ihmiskehoon.

12. vierailija Vierailija

Kun kuolen niin joudun varmasti helvettiin. Pitänee nyt miettiä jokin pakokeino sieltä. Ehkä lahjoisin jonkun demonivartijan vaputtamaan minut sellistä ja toisen mokoman salakuljettamaan minut helvetinjärven yli turvallisesti takaisin elävien kirjoihin.

13. vierailija Vierailija

Millä lahjoisit?

14. vierailija Vierailija

15. vierailija Vierailija

Yritin esittää Lily-Rosalle kysymyksen, että miksi tuollainen sielunvaellusprosessi sitten on olemassa ja miten täällä maanpäällä tunnistaa annetunt tehtävän?

16. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    15
    Tietoteoreettisessä mielessä ainoa oikea vastaus kysymykseen on, että kukaan ei tiedä.

Henkilökohtaisesti uskon/luulen, että kun ihminen kuolee, niin hänen tietoisuutensa katoaa, ja päätyy siihen samaan tilaan, missä se oli ennen meidän syntymäämmekin, eli olemattomuuteen.

Uskon/luulen - CMX-yhtyeen "Melankolia"-kappaleen sanoitusta mukaillen - että elämä on huokaus kahden tyhjyyden välissä.

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 659
    Mä koen sen sielunvaelluksen/jälleensyntymän ja tuon välitilan tällä hetkellä semmoseksi mihin uskon.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 659
    Mun käsitys on että sielunvaellusprosessi oppimista ja kehittymistä varten. Mä ajattelisin että meillä on alitajunnassa ne/se tehtävä/tehtävät, mutta koska meillä on vapaa tahto emme välttis toteutakkaa niitä tai emme ehkä löydäkkään niitä alitajunnasta, tuolloin ne jää seuraavaan elämään. Hyvin jos käy toteutamme ne, tai sitten voi että osan..

19. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    mulle on paikka varattuna avaruusalukessa

20. vierailija Vierailija

Fossua ei päästetä maapallolta pois. Fossu saa ikuisen keittiövuoron.

21. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Noh olen ollut turkistarhalla töissä ei se mua haittaa pätköäkään mitä siellä tapahtuu mutta nyt eläkkeellä olen ollut eläkkeellä jo yli 90 vuotta koska olen 156 vuotta mutta tein tuogon aikaan vuosia ylitse eläkeikärajan hommia mutta ei paljon vuosia

Sitä paitsi mulla on ollut metsurihommia ja mulla oli jotan maanviljelyä lisäks kosk asun maalla ja asun vieläkin mulla on valtavan suuri metsä talon lähellä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri