Gallup: Oletko palannut yhteen miehesi kanssa joko eron tai tauon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Jos olet niin vastaa seuraaviin kysymyksiin:

1. Erositteko vai päätittekö pitää taukoa?

2. Kuinka kauan olitte erossa/tauolla?

3. Kuinka palasitte yhteen jos erositte?

4. Onko parisuhde ollut parempi tai eron/tauon jälkeen?

1. Erositteko vai päätittekö pitää taukoa? Erottiin

2. Kuinka kauan olitte erossa/tauolla? Kuukausi

3. Kuinka palasitte yhteen jos erositte? Jätin hänet ja pyysin heti takaisin, halusi "opettaa" minua ja venytti eroa, jotta oppisin arvostamaan häntä.

4. Onko parisuhde ollut parempi tai eron/tauon jälkeen? On ollut. Saatiin nollattua tilanne.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:

1. Erositteko vai päätittekö pitää taukoa? Erottiin

2. Kuinka kauan olitte erossa/tauolla? 8kk oltiin erossa, vuosi meni niin muutettiin takas yhteen

3. Kuinka palasitte yhteen jos erositte? Mä halusin, minä jätin silloin alkuun

4. Onko parisuhde ollut parempi tai eron/tauon jälkeen? No, päivä kerrallaan mennään. Rakkautta löytyy.

1. Erositteko vai päätittekö pitää taukoa? Erottiin, mies lähti

2. Kuinka kauan olitte erossa/tauolla? 1 vuosi

3. Kuinka palasitte yhteen jos erositte? Mies pyysi takaisin

Oli minusta parempi, ja puhuimme paluusta pitkään eli ei hetken mielijohteesta palannut. Olimme yhdessä vajaan vuoden, kunnes mies taas katosi. Ja nyt siis lopullisesti.

-erottiin

-vuosi

-sattumusten kautta tiet kohtasi uudelleen

-paljon parempi, nykyään perheeseen kuuluu myös pieni vauva.

1.erottiin
2.reilu kk--> sitten saatiin keskusteluyhteys ja totesimme että ero oli hätiköity päätös
3.asumme edelleen eri osoitteessa (mies töissä toisella paikkakunnalla)
4.aluksi oli parempi...nyt taas...hankalaa on...erosta 1,5 vuotta...

Mielenkiintoista kuulla toisten kokemuksia, kun itse mietin paluuta yhteen exäni kanssa. Erosimme syksyllä ja nyt kävin hänen luonaan ohikulkumatkalla moikkaamassa. Hän sitten aloitti keskustelun meistä ja pyysi anteeksi omia virheitään ja kertoi, että ero ei tuntunut hänen mielestään oikealta päätökseltä. Ja haluaisi yrittää uudelleen.

Rakastan häntä valtavasti edelleen, mutta pelottaa käykö taas samanlailla ja joudun pettymään? Se ero tekee aina niin kipeää, etten haluaisi palata yhteen jos homma ei toimi, mutta sitä kun on mahdoton tietää etukäteen :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielenkiintoista kuulla toisten kokemuksia, kun itse mietin paluuta yhteen exäni kanssa. Erosimme syksyllä ja nyt kävin hänen luonaan ohikulkumatkalla moikkaamassa. Hän sitten aloitti keskustelun meistä ja pyysi anteeksi omia virheitään ja kertoi, että ero ei tuntunut hänen mielestään oikealta päätökseltä. Ja haluaisi yrittää uudelleen.

No oliko ero sun mielestä oikea ratkaisu? Mimmosia ongelmia teillä oli, tai miksi erositte?

haluatko sä vielä koittaa uudestaan?

1. erottiin
2. erossa reilut kahdeksan vuotta
3. palattiin yhteen miehen pyynnöstä
4. suhde oli huonompi kuin ensimmäisellä kerralla
5. erottiin lopullisesti (vanhojen ongelmien lisäksi miehen taholta ilmaantui uusiakin)

me erottiin ja asuttiin vuosi erillään ja muutettiin sitten taas saman katon alle, nyt on puoli vuotta oltu yhdessä mutta alkaa tuntumaan että oli huono päätös palata yhteen, ukko on ihan samanainen ku aina ennekin eikä näytä muuttuneen yhtään (en nyt tarkoita että kaikki vika hänessä olisi ollut/on) mutta en jaksa taas sitä muuttamis rumbaa joten yritän jaksaa toivoa että tilanne muuttuisi parempaan päin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No oliko ero sun mielestä oikea ratkaisu? Mimmosia ongelmia teillä oli, tai miksi erositte?

haluatko sä vielä koittaa uudestaan?

Siinä tilanteessa ehkä oli kun suhde oli jo niin huonossa jamassa. Muutimme yhteen kun menimme samalle paikkakunnalle opiskelemaan, mutta hän lopetti koulun ja kiinnosti enemmän olla sen jälkeen kotipaikkakunnallaan, mistä löytyi hänelle sopivia töitä. Hän kävi vanhemmila käsin töissä ja minä jäin yksin asuntoomme. Riitoja oli paljon, emme juuri koskaan nähty ja puhelimessa puhuminenkin meni tiuskimiseksi.

1. Erottiin
2. erossa 1-2kk, en muista tarkasti enää.

3. juttelimme eroon johtaneet asiat selviksi, ja olin jo ehtinyt hankkia uuden kumppanin tässä välissä joten jätin hänet ja otin entisen takaisin.

4. on ollut parempi parisuhde. Tämän jälkeen on puhuttu avoimemmin tunteista ja siitä mitä kumppaniltaa haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja maajo:
me erottiin ja asuttiin vuosi erillään ja muutettiin sitten taas saman katon alle, nyt on puoli vuotta oltu yhdessä mutta alkaa tuntumaan että oli huono päätös palata yhteen, ukko on ihan samanainen ku aina ennekin eikä näytä muuttuneen yhtään (en nyt tarkoita että kaikki vika hänessä olisi ollut/on) mutta en jaksa taas sitä muuttamis rumbaa joten yritän jaksaa toivoa että tilanne muuttuisi parempaan päin...

Kuvitteletko itse olevasi täydellinen? Mä nimitäin sorruin tähän, ja nyt olen hoksannut että olen kaukana siitä.
Mutta molemmilta se vaatii panostusta ja tahtoa saada asiat paremmaksi.

1) Erottiin. Hain eroa ihan virallisesti. Syynä miehen masentuminen ja sen johdosta minuun kohdistuva väkivalta (henkinen ja fyysinen).
2) 9kk
3) No ensiksi mies hakeutui hoitoon ja aika alkoi ns. parantamaan haavoja... Palattiin pitkällisen mietinnän ja keskustelun tuloksena. Ja kun ylipäänsä huomattiin, että aina ajauduttiin yhteen ja edelleen nautittiin toisemme seurasta. En vaan pystynyt auttamaan miestä masennuksen yli ollessamme yhdessä, oli pakko hänet pakottaa erolla hakemaan apua.
4) On ollut paljon parempi. Ollaan hyvin onnellisia oltu tauon jälkeen. Tuntuu, ettei mikään voisi meitä enää erottaa, niin tiiviisti hitsauduttiin yhteen noiden vaikeuksien jälkeen. Tästä on nyt aikaa 8v.

Alkuperäinen kirjoittaja maajo:
KUTISTUNUT
Niinku aikaisemmassa tekstissä tuli toivottavasti selville että en sanokkaan sitä että miehessä olisi yksin vika, että jo lukisit tekstin uudestaan tarkemmin

Luin kyllä huolella, mutta silti tosta saa sen vaikutelman että mies pelkästään tekee kaiken väärin..

Yhteistyössä