N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Olen ja tunnustin itse koska en pysty salailemaan asioita, mutta ero ei johtunut pettämisestä vaan ihan muista perustavalaatuisemmista syistä. Suhde oli ollut jo vuosia kuollut kun pettäminen tapahtui.
Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:
Kaikkien muiden kielteisesti vastanneiden ei-vastaukset uskot, mutta et minun?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Olen ja tunnustin itse koska en pysty salailemaan asioita, mutta ero ei johtunut pettämisestä vaan ihan muista perustavalaatuisemmista syistä. Suhde oli ollut jo vuosia kuollut kun pettäminen tapahtui.
Mäkään en pystynyt salaamaan. Itkun kanssa kerroin, mitä oli tullut tehtyä. Oma moka oli tottakai, mutta sellasen tunnemyrskyn aiheutti, etten olis kyl "leikkiin ryhtyny", jos olisin tienny.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:EN, ei olis tullut koskaan mieleenkään parisuhteessa pettää toista
Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:
Kaikkien muiden kielteisesti vastanneiden ei-vastaukset uskot, mutta et minun?![]()
No kunhan vitsailin. Aika moni ei kuitenkaan uskalla kertoa totuutta mustana...
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:
Täällä ei ole mihinkään kysymykseen vastauspakkoa, ei mustana eikä harmaana! Jos olisin pettänyt ja haluaisin salata, en vastaisi mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäusko:
Täällä ei ole mihinkään kysymykseen vastauspakkoa, ei mustana eikä harmaana! Jos olisin pettänyt ja haluaisin salata, en vastaisi mitään!
Sulla on perskärpänen...