GALLUP: Oudoimpia asioita joita olette tehneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tehdään hauska ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tehdään hauska ketju

Vieras
Aiemmin siinä raivostuneena tehdyissä-ketjussa oli aika hurjia juttuja. Tässä ketjussa saa kertoa ihan kaikkea muutakin outoa, kuin vain raivostuneena tehtyä juttuja. Tai juurikin kaikkea muuta. Kertokaa ihan mitä vaan outoja tekemiänne juttuja mitä mieleen tulee. Jos ei mustana uskalla kirjoittaa, niin kirjoita harmaana.

Itse en oo mitään hurjaa tehnyt, mutta oon mm. maalannut mattoon tulleita tahroja piiloon kangasväreilä. Yrittänyt värjätä tussilla juurikasvua siedettävämmäksi bileisiin. Liimannut pikkuhousunsuojan kengän reunan sisäpuolelle ettei se hierrä (ja se irtosi sieltä keskellä katua) Syövyttänyt läjään vaatteita reikiä, kun yritin valkaista niitä puhtaalla kloriitilla ja jätin ne ämpäriin värjäytymään. Kerännyt käytettyjä nenäliinoja laatikkoon ja pyyhkinyt niillä pöytiä. Esittänyt julkisella paikalla tietyille ihmisille että puhun puhelimessa tärkeitä, vaikka oikeasti juttelin vain puhelin korvalla yksikseni jne. Ehkä myöhemmin tulee vielä lisää mieleen...

Ehkä oudoin asia mitä mitä oon tehny mun tähänastisessa elämässä oli kalanruoan valmistus. Kokkasin akvaariokaloilleni ruokaa seistä, herneistä, simpukoista, katkaravuista, kananmunasta, kaurahiutaleista, porsaansydämestä ja spirulinajauheesta. Kruunasin koko komeuden reilulla lurauksella Sanasolia ja sekoitin koko p**kan sauvasekoittimella tasaiseksi mössöksi. Voitte varmasti kuvitella miltä tuollainen mössö haisee, mä valehtelematta meinasin yökätä useampaan otteeseen sitä valmistaessani. :O

Muita outoja tekemiäni asioita on olleet ehkä se kun kiipesin puuhun metsään eksyttyäni ja oikean suunnan puun latvasta paikannettuani en päässytkään enää kovin helposti alas, tai se kun jouduin soittamaan huoltomiehen avaamaan mulle oven jätettyäni avaimet sisään kun pakenin spontaanisti sisääntullutta ampiaista rappukäytävään. :D

19-vuotiaana tutustuin netissä yhteen minua reilusti vanhempaan mieheen. Kirjoittelin vain ajanratoksi hänelle, ihan tavallisia juttuja, en mitään sen kummempia enkä edes kovin usein. 1,5 vuotta myöhemmin, kun olin 20-vuotias, tuo mies jotenkin muuttui ja alkoi näyttääkin ihan erinäköiseltä kuin aiemmin (olin pari kertaa nähnyt webkamerassa hänet aiemmin). En jaksa selittää pitkästi, mutta se mies oli "vaihtunut" toiseksi mieheksi. Tai siis hänen ystävänsä oli nähnyt, kun mies kirjoitteli netissä ja sitten alkoi esiintyä tuona miehenä sen toisen miehen luvalla. Se kyllä paljastui aika piakkoin. Mutta tämä jälkimmäinen mies oli hieman outo, hän lähetteli minulle isoja summia rahaa (en muista enää tarkasti, mutta siis satoja euroja saattoi lähettää kerralla) ja lisäksi hän soitti yöaikaan minulle pitkiä puheluita (puhelut saattoivat kestää 3-4 tuntiakin ja itse vaan kuuntelin hänen puheitaan (ei mitään irstaita puheita, vain tavallista puhetta) ja hänelle tuli lähes tuhannen euron puhelinlaskuja kuukausittain jne. Itse en paljoa puhunut, kun ei minulla ollut hänelle mitään puhuttavaa ja hän vaan jutteli kaikesta mitä oli tehnyt päivän aikana, lapsuudenperheestään, harrastuksistaan jne. Olin silloin opiskelija ja oli aikaa valvoa yöt jne.

Sitten yhteys muistaakseni katkesi, en jaksanut kirjoitella tuon miehen kanssa, jossain vaiheessa se mies vaihtui sitten hänen veljekseen (oli nuorempi veli, minua 6 vuotta vanhempi). Tai siis oli hänellä ihan eri sähköpostiosoite ja kertoi kyllä heti, että on tuon toisen miehen veli ja siitä olikin ollut puhetta, kun tuo toinen mies oli sanonut, että hänen veljensä haluaisi kirjoitella minun kanssa netissä. Sitten aikani kirjoittelen, ihan huvikseen vaan ja tuo veli oli paljon mukavamman oloinen kuin se vanhempi veli, joka lähetti minulle rahaa. Sitten kuitenkin jossain vaiheessa aloin kieltäytyä niistä rahoista, kun en oikein koskaan ymmärtänyt miksi hän lähetti minulle rahaa. Ei niitä rahoja nyt niin kovin paljoa edes tullut, ehkä yhteensä noin 1000 euroa. Mutta en kyllä kieltäytynytkään, kun kerran joku halusi minulle lähettää rahaa.

Mutta tuon nuoremman veljen kanssa en kovin kauaa kirjoitellut ja nyt en ole kenestäkään heistä kuullut vuosikausiin.

Kerran tänä syksynä kyllästyin roskien vientiin ja ja laitoin ison jätesäkin roskapussiksi keskelle keittiön lattiaa, ei tarvinut viikkoon viedä roskia.

Oon syönyt ruokaa teelautasilta että laihtuisin, ja käyttänyt myös mukeja ja laseja lautasten sijaan kun ei oo ollut astioita puhtaana.

Vein kerran diplomaattipostia ja sitten lähetystössä minut ohjattiin pieneen huoneeseen, jossa oli maan hallitsijan veljen vaimon valokuva ja siinä surunauha. Kuvan edessä oli avoin kirja ja kynttilä. Kirjasta oli auki tyhjä sivu ja minua tuupittiin kirjan suuntaan ja jätettiin sitten huoneeseen yksin. Oli sellainen "saanko kilauttaa kaverille?" -hetki. Älypuhelin ois ollut kova sana.

Yhdessä työpaikassa pääministerin avustaja soitti minulle kysyäkseen huushollausvinkkiä työnantajalleen.

Olen myös joutunut keskelle tablighi -naisten kokousta.

Yhteistyössä