gallup:paljonko maksaisit käytetyistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käytetytvaunut2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän molemmat n. vuoden vanhat Teutonia Prestiget tuli myytyä huutonetissä, ekoista saatiin 350€ (osta heti hinta), toiset meni 500€:lla. Mukaan tuli Teutonian oma sadesuoja, rengassuojat, hyttyssuoja ja ekojen kohdalla vielä lisäksi Brion hoitolaukku. Olivat kuin liki uudet, aina sisällä säilytetty jne.

[QUOTE="Vieras";26212601]Meidän molemmat n. vuoden vanhat Teutonia Prestiget tuli myytyä huutonetissä, ekoista saatiin 350€ (osta heti hinta), toiset meni 500€:lla. Mukaan tuli Teutonian oma sadesuoja, rengassuojat, hyttyssuoja ja ekojen kohdalla vielä lisäksi Brion hoitolaukku. Olivat kuin liki uudet, aina sisällä säilytetty jne.[/QUOTE]

Kovalla kantokopalla molemmat. Uutena ko. vauinuilla hintaa yli 1000€ joten ihan pienellä hinnalla en ollut valmis luopumaan ottaen vielä huomioon molempien vaunujen ERITTÄIN hyvän kunnon.

no kyllä mä olen valmis maksamaan suht uusista hyväkuntoisista vaunuista puolet alkuperäisestä hinnasta
tosin nykyisin ei käytetyllä tavaralla ole arvoa (ainakin valtaosan mielestä)
joka on mun mielestä käsittämätöntä, vedotaan aina siihen että jos jostain saat 10v vanhemmat melkein saman näköiset 2€ niin se uudemmankin arvo on sen 2€
eikä sillä alkuperäisellä hinnalla ole merkitystä kun kyllä varmasti joskus jostain jonkin loppuunmyynnin yhteydessä jossain päin suomea voui saada uutena samat vaunut puoleen hintaan tai sen alle..
(ja tästä syystä kierrätys ei tosissaan ole kannattavaa)

meillä on uudenveroiset teutoniat kaikilla alkuperäisillä varusteilla, kuitit ym tallessa ja laitoin hinnaksi 450e mutta aattelin että saattaa olla liikaa?
en haluis aivan parilla sataa myydä kun lisävarusteineen on hintaa tullut kans sen 800..

Alkuperäinen kirjoittaja käytetytvaunut2010;26212788:
meillä on uudenveroiset teutoniat kaikilla alkuperäisillä varusteilla, kuitit ym tallessa ja laitoin hinnaksi 450e mutta aattelin että saattaa olla liikaa?
en haluis aivan parilla sataa myydä kun lisävarusteineen on hintaa tullut kans sen 800..

No kokeile meneekö tolla. Jos ei, laske sitten hintaa.

Yhteistyössä