Gallup: sukupuolen veikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tina

Vieras
Hei!

Ajattelin kysäistä ihan mielenkiinnosta seuraavaa:

Kuinka monelle teistä on veikattu ultrassa vauvan sukupuolta ja kuinka hyvin veikkaus on pitänyt paikkansa?

Meille veikattiin eilen melko vahvasti poikaa, mutta itse en uskalla tuohon sen kummemmin luottaa. Ihan kumpi tahansa on joka tapauksessa tervetullut :)

ultrassa näky selvästi poika ja ite kyl luulen et on kans poika kun samanlaine ""poikaviiva"" näkyy masussa kuin esikoispojanki kohalla. muut ny sanoo ettei se oo satavarma. mulle on ihan sama kumpi tulee, oon vaan vahvasti sitä mieltä et poika se on. reilun kuukauden päästä sen sit näkee.

minulla esikoisesta sanottiin kahdessa ultrassa etä selvä poika on ja poika kanssa tuli. Kuopuksesta raskaus oli ihan erilainen ja mahankin malli "" väärä"", mutta poika tuli taas, ultrassa eivät osanneet sanoa mitään. Sitä kuuluisaa poikaviivaa minulla ei ole koskaan ollut.

Millä viikolla tehdäänkin tuo veikkaus,loppupuolella melkoisen varmaa,riippuen kuinka hyvä ultra ja koneen käyttäjä-.Esikoisesta sanottiin 30 viikolla -poika.Niin olikin.
Toisesta sanottiin tyttö ja niinpä tulikin pikkuinen prinsessa.Tä tuli useaan kertaan,ensin np-ultrassa,sitten rakenneultrassa ja 3 kertaa jouduin käymään viimeisten 10 viikon aikana,niin tyttönä pysyi.

Mulla oli hyvä kikka,useat lekurit kun ei pidä että vanhemmat ""utelee"" sukupuolta.Mä tokasin aina,että vieläkös se tytöltä näyttää??No,ekalla kertaa en sanonut,mutta oli tuttu lääkäri,joka sanoi.Mutta niillä viikoilla voi mennä ihan vikaan tuo veikkaus vielä.

Yhteistyössä